גל הטרור הרצחני

בנט קורא לאזרחים לגלות ערנות: "להסתגל לאיום חדש"

התגובות לפיגוע המחריד: בנט אישר כי המחבלים הינם לוחמי דאע"ש, הדגיש כי כוחות הביטחון צריכים להסתגל ל"איום החדש", וקרא לאזרחים "להמשיך לגלות ערנות" (ביטחון)

בני סולומון | כיכר השבת |
בנט, במליאת הכנסת. אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שאומת כחולה בנגיף הקורונה, התייחס הבוקר (שני) לפיגוע המחריד שאירע אתמול בחדרה, קרא לאזרחים להמשיך לגלות ערנות והדגיש כי כוחות הביטחון צריכים להסתגל ל"איום החדש".

"‏הלב נשבר ממותם של לוחמי מג״ב שיראל אבוקרט ז״ל ויזן פלאח ז״ל, שנפלו כשהגנו בגופם על אזרחים מפני רוצחים שפלים", כתב בנט, בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, ומיס הוסיף: "לא נשכח את גבורתם, אני מאחל רפואה שלמה לפצועים ושולח את תנחומיי העמוקים למשפחות".

בהמשך ציין ראש הממשלה כי "‏פיגוע שני של תומכי דאעש בתוך ישראל, מחייב את כוחות הביטחון להסתגלות מהירה לאיום החדש. וכך נעשה". בנט הוסיף: "אני קורא לאזרחים להמשיך לגלות עירנות", וחתם: "יחד, נוכל גם לאויב הזה".

הפיגוע אתמול בחדרה הוא פיגוע הטרור התשיעי במהלך החודש האחרון, שני בתוך שבוע ובמערכת הביטחון מתגבשת התפיסה כי מדובר בגל טרור חדש שהולך ומתפשט.

בחסדי שמים רוב הפיגועים הסתיימו בפציעות בלבד, אך הפיגוע אתמול בו נרצחו שני לוחמי משמר הגבול והפיגוע בבאר שבע בו נרצחו ארבעה בני אדם, מציבים מספרים קשים במיוחד שלא ראינו כבר שנים.

גל הטרור מצטרף להסתה ברשתות החברתיות הערביות בטענה שפסגת הנגב בה השתתפו שרי החוץ של מרוקו, איחוד האמירויות, בחריין ומצריים נועדה כדי להביא להשתלטות יהודית על הר הבית וישנן קריאות לחבל בה, מה שאולי גרם לפיגוע המחריד אמש.

חודש הרמדאן, שיחל בשבת הקרובה, הוא חודש מתוח בדרך כלל מבחינה ביטחונית ובמערכת הביטחון חוששים כי גל הטרור אף יתעצם במהלכו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר