העימות בזירת הפיגוע

המתקפה על בר לב, בן גביר לא מתנצל ותוקף: "איפה היו כולם?"

אחרי שעורר סערה כשפתח במתקפה בזירת הפיגוע על השר לביטחון פנים עומר בר לב, חבר הכנסת איתמר בן גביר לא מוכן להתנצל: "אמרו לי 'כל הכבוד, תמשיך, איפה האחרים' (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
לא מתנצל. בן גביר בעימות מול בר לב, אמש (צילום: ללא קרדיט)

הבוקר שאחרי הפיגוע: חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית), שעורר סערה אמש אחרי שהתעמת עם השר לביטחון פנים, עומר בר לב, מול מצלמות הטלוויזיה, זמן קצר אחרי הפיגוע, בזירת הפיגוע, טען הבוקר (שני) כי הוא לא מתנצל

"באתי להפגין, באתי לצעוק", אמר בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103fm על החלטתו להגיע למקום הפיגוע. "חייבים לעשות את זה. המשפחות של הפצועים באו אליי, ניגשו אחת-אחת, אמרו לי 'כל הכבוד, תמשיך. איפה חברי הכנסת האחרים?' אגב, אני לא ידעתי לענות להם באמת. איפה כולם? למה דם יהודי נשפך כמים?"

בן גביר הוסיף: "כשאני רואה שפוגעים ביהודים, שיש הפקרות, שהממשלה הזאת שהפכה להיות שבויה של התנועה האסלאמית לא מסוגלת לעשות את המינימום - שיהיה השר לביטחון הפנים הכי כושל, מילא הכי שמאלן, אבל גם הבן אדם הכי לא חכם - התפקיד שלי זה לבוא ולמחות ולבוא ולהפגין ולבוא ולומר שהממשלה הזאת חייבת ללכת הביתה".

לדבריו בראיון, הוא עצמו כלל לא נהנה מהעימות התקשורתי. "הייתי בדרכי בכלל לחתונה", טען הבוקר. "אתם יכולים לחלוק עליי ולחשוב שאני טועה", הוסיף, אתם יכולים גם להסכים איתי. אגב, כלל שעוברות השנים, אני חושב שכולם מבינים כמה אני צודק, אבל זה לא העניין".

בר לב ובן גביר מתעמתים, אמש

כזכור, אתמול בעוד השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שנתפס בשבוע האחרון במספר אמירות בעיתיות על הפיגוע בבאר שבע, מוסר הצהרה על הפיגוע בחדרה - במקום הפיגוע, ח"כ בן גביר התפרץ לדבריו וקטע אותו.

חבר בן הכנסת צעק לעבר השר: "תגיד, אתה לא מתבייש, תפסיק עם זה, תתבייש לך, אתה צריך להתבייש אתה השר הכי כושל שיש". בר לב הגיב: "אני לא מתבייש, אתה תתבייש, אתה אפס, אתה גורם פה לזעזועים במדינה".

בן גביר המשיך לזעוק על בר-לב: "אתה הכי כושל, פשוט תתבייש לך, אתה מפריע לאנשים לחיות פה, תפסיק כבר. שר כושל ושמאלן. בושה וחרפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר