בעקבות הפיגוע

כך פעלה היום המשטרה בעיר חדרה • תיעוד

בעקבות הפיגוע הקשה בעיר חדרה המשטרה פרסה כוחות גדולים בגזרת המחוז ובעיר, נפרסו מחסומים בצירים השונים והוגברה נוכחות שוטרים ולוחמי מג"ב; צפו בתיעוד (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות הפיגוע הקשה אמש (ראשון) בעיר חרדה בו נרצחו לוחמי מג"ב רש"ט יזן פלאח ז"ל והלוחמת רש"ט שיראל אבוקרט ז"ל, המשטרה פרסה כוחות גדולים בגזרת המחוז ובעיר חדרה.

במהלך היום, ביצעו שוטרי מחוז חוף יחד עם שוטרי מג"ב עיבוי מערכי הביטחון השוטף, נפרסו מחסומים בצירים השונים והוגברה נוכחות שוטרים ולוחמי מג"ב במוקדים הומי קהל ומרכזי הקניות.

שר הביטחון בני גנץ התייחס היום בפתח טקס חילופי ראש האגף המדיני ביטחוני במשרד הביטחון, לפיגוע אמש ואמר כי "אני מבקש מכאן לשבח את כוח הימ"ס בחדרה שחתר למגע וחיסל את המחבלים אתמול. בצד זאת להביע צער על מותם של רש"ט יזן פלאח בן ה-19 מכפר כסרא-סמיע, ורש"ט שיראל אבוקרט בת ה-19 מנתניה, שנרצחו בפיגוע.

"אנחנו נדאג לפעילות נחושה, בשילוב זרועות, בפעולות של כלל גופי הביטחון, צה"ל, משטרה שב"כ ומוסד, נתגבר את הכוחות באיו"ש ובכלל השטח בשביל לקדם את תחושת הביטחון ואת רמת הביטחון, ונזכור שהטרור תמיד הפסיד במדינת ישראל והוא יפסיד גם הפעם.

"נפעל כנגד אלו שמסייעים לפיגועים ומחוללים את ההשראה וננטרל אותם ממעשיהם. נעשה את זה כשנזכור שכלל אזרחי ישראל הערבים הם אזרחים שומרי חוק, והחריגים שבהם לא צריכים להעיד על הכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר