יחליף את אבשלום קור

עופר חדד נבחר להנחות את חידון התנ"ך העולמי

עיתונאי 'חדשות 12', עופר חדד, ינחה את חידון התנ"ך העולמי לנוער לשנת תשפ"ב: "כבוד עצום עבורי להנחות את אחד הסמלים המרכזיים והאהובים של יום העצמאות" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עופר חדד (צילום: פלאש 90)

עופר חדד, עיתונאי חדשות 12, ממגישי החדשות הבכירים בישראל, נבחר הבוקר (שלישי) להנחות את טקס חידון התנ"ך העולמי לנוער וזה לאחר הודעת הפרישה של המנחה המיתולוגי אבשלום קור.

חדד גדל בראשון לציון והתחנך בבני עקיבא ובמוסדות החינוך של הציונות הדתית, משם המשיך ללימודים בישיבת הסדר, שירת בחיל המודיעין ובמערכת הביטחון. משם המשיך ללימודי אקדמיה באוניברסיטת בר אילן ובאוניברסיטה העברית.

בחברת החדשות מילא שלל תפקידי הגשה וכתבות בהם סיקור תחומי הדתות והחרדים, התיישבות ועוד. כיום מגיש התכנית שלוש עם עופר חדד ומהדורות נוספות.

עופר חדד אמר הבוקר: "חידון התנ"ך העולמי הוא מוסד יהודי וישראלי. ברמה האישית זה כבוד עצום עבורי להנחות את אחד הסמלים המרכזיים והאהובים של יום העצמאות, וכבוד גדול לא פחות להיכנס לנעליו של המנחה המיתולוגי אבשלום קור שהפך שם נרדף למעמד הזה. נשתדל לעמוד במשימה בכבוד".

יצוין כי השנה, חידון התנ"ך העולמי לנוער יתקיים בסימן "אִישׁ אֲשֶׁר רוּחַ בּוֹ" (ספר במדבר, פרק כ"ז, פסוק י"ח) והוא יעסוק במנהיגים שבפועלם הותירו חותם עד ימינו אנו. צפויים להשתתף בו 35 תלמידים ממדינות שונות ברחבי העולם.

ממשרד החינוך נמסר: "אנו מביעים את תודתנו והערכתנו הגדולה לד"ר אבשלום קור, אשר לווה את חידוני התנ"ך יותר משני עשורים במסירות רבה. ד"ר קור תרם רבות לאהבת התנ"ך ולשפה העברית וכן לחיבור של קהילות ישראל לתנ"ך".

את ישראל ייצגו השנה ארבעה תלמידים:

▪️ כלת חידון התנ"ך הארצי לנוער תשפ"ב (ממלכתי): רחל אליחי מלכה - בנימין רוטמן אשל הנשיא מרחבים.

▪️ חתן חידון התנ"ך הארצי לנוער תשפ"ב (ממלכתי): שוהם קוצר - מקיף ג' אשדוד (ממלכתי)

▪️ חתן חידון התנ"ך הארצי לנוער תשפ"ב (ממלכתי דתי): דביר חיים מרצבך - ישיבת אמית צפת.

▪️ חתן חידון התנ"ך הארצי לנוער תשפ"ב (ממלכתי דתי): הלל כהן - הרטמן ירושלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר