גל הטרור

כלפון: "אם צריך לנהל 'חומת מגן' 2 באום אל־פחם - נעשה זאת"

חבר הכנסת ממפלגתו של בנט מצא את האשם להידרדרות הביטחונית: "ירשנו את המצב הזה" • בצל הביקורת על ראש הממשלה, טען שאם צריך 'חומת מגן' מספר 2, באום אל פאחם - יעשו זאת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילוסטרציה: כלפון מגן על בנט (צילום: יונתן סינדל/פלאש 90)

אחד מהחששות הגדולים בציבור בקואליציה שהקים בנט עם המפלגות הערביות, היה בכך שהממשלה הנשענת על קולותיהם של חברי הכנסת הערביים תמנע מלצאת למבצע צבאי בשל חשש מהפלת הממשלה על ידי חברי הכנסת הערביים.

בראיון שהתקיים הבוקר (שלישי) ברדיו צפון, אמר ח"כ יום טוב כלפון מ'ימינה' לגדי נס, כי ביטחון ישראל מנוהל על ידי ראש הממשלה, שר הביטחון ושאר גופי הביטחון. "גופים שאני רוצה להזכיר - הם אותם הגופים של תמיד, אותו שב"כ ואותו צה"ל שהיו לפנינו. יכול להיות שהייתה כאן תקלה שצריך לחקור, זו צריכה להיות עבור כולנו קריאת השכמה להיכנס לכפרים ואם צריך לנהל 'חומת מגן' 2 באום אל־פחם - נעשה זאת", אמר.

כלפון התייחס לחשש מהימנעות מפעילות צבאית בשל שיקולים פוליטיים, ואמר כי "בחיים בנט לא ישים את ביטחון ישראל במצב כזה שבגלל שיקולים פוליטיים קואליציוניים הוא לא יעשה את הפעולות הנדרשות. גם אם צריך לפרק את הממשלה בגלל זה, הוא כבר אמר שהוא יפרק אותה. ביטחונם של אזרחי ישראל הוא מעל הכל".

חה"כ כלפון טען כי גם בעבר היו פיגועים בישראל, והאשים במרומז את נתניהו. לדבריו, "האמת היא שאנחנו ירשנו את המצב הזה. יש פה ניצול ציני של האופוזיציה להפיל על הממשלה החדשה את כל הבעיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר