הותר לפרסום

בלי אבו מאזן: גנץ נפגש היום עם מלך ירדן בארמונו

אחרי השר לביטחון הפנים בר לב, גם שר הביטחון גנץ נועד עם מלך ירדן עבדאללה בארמונו ברבת עמון, בניסיון למנוע הסלמה במצב הביטחוני בחודש רמאדן. פסגה משולשת עם ראש הרשות הפלסטינית עבאס לא הייתה (ביטחון)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גנץ ומלך ירדן, היום (צילום: Royal Hashemite Court)

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום (שלישי) עם מלך ירדן עבדאללה בארמון המלך ברבת עמון, ואיחל לו ולכל תושבי הממלכה "רמד'אן כרים", לקראת חודש הרמד'אן שיחל בימים הקרובים.

הפגישה עסקה, כך נמסר מלשכתו של שר הביטחון, באתגרים הביטחוניים האזוריים. אתמול, כזכור, נפגש עבדאללה עם אבו מאזן, כאשר במקביל בישראל נערכה פסגת הנגב, בהשתתפות שרי החוץ של איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו וארצות הברית, אליה לא הגיע שר החוץ של ירדן ספדי.

בפגישה היום העלה גנץ בפני המלך את הצעדים שמתכוונת ישראל לעשות על מנת לשמור על חופש הפולחן בירושלים וביהודה ושומרון, את חשיבות התיאום הביטחוני בימים אלו וכן דן איתו בצעדים אזרחיים נוספים לטובת שיפור חייהם של הפלסטינים ביהודה ושומרון וברצועת עזה שימומשו תוך עמידה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל.

שר הביטחון הדגיש בפניו את חשיבות השמירה על היציבות והשקט, ואת הצורך הכולל להילחם בטרור, ובפרט בארגון דאע"ש, שעומד מאחורי הפיגועים האחרונים בישראל.

שר הביטחון הודה למלך על מנהיגותו והשפעתו החיובית על האזור כולו, וכן על נכונותו לחזק את שיתופי הפעולה בין הממלכה לבין ישראל בכלל התחומים, ולהעמיק את השלום בין שתי המדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר