הטביעה בדלי צבע

אבי הפעוט שנפטר: תודה שנתת לנו נשמה כל כך קדושה

הלוייתו של הפעוט אברהם סעדיה ז"ל, שנפטר לאחר שנפל לדלי צבע, מתקיימת בבית העלמין בנתיבות, אביו ספד לו והודה לאשתו על הטיפול המסור שלה בתינוק (דיין האמת)

(צילום: יעקב חנינה, רשת העיתונאים הנקודה)

כעת (שלישי), מתקיימת בבית העלמין בנתיבות, הלוייתו של הפעוט אברהם סעדיה ז"ל שנפטר לאחר שנפל לדלי צבע. אביו ספד לו ואמר "תודה רבה לקב"ה שזיכה אותנו בנשמה כל כך קדושה וטהורה. לא ידעתי עד כמה היא קדושה, הופתעתי".

"תודה לאשתי על הטיפול המסור שלה בו", אמר האב השכול והוסיף כי אשתו ילדה לאחרונה בת וכי "השם גם שימח אותנו לפני שלקח לנו".

אברהם סעדה, בן השנה ושלושה חודשים, נפטר אמש לאחר שטבע בשעות אחר הצהריים בתוך דלי צבע בבית הוריו שבעיר נתיבות.

אברהם ז"ל נכנס לבית, שם עסקו בצביעה לקראת חג הפסח, וככל הנראה הבחין בדלי צבע ושיחק בו וטבע עד לאיבוד הכרה. אחותו הגדולה הבחינה בו והזעיקה את הוריה שהזעיקו את כוחות ההצלה שביצעו בו פעולות החייאה ולבסוף, למרבה הצער, נאלצו לקבוע את מותו.

החובשים של מד"א מעוז ויברמן ואושר אסולין, שטפילו בפעוט אמש, סיפרו: "כשנכנסו לרחבת הבניין ראינו את הפעוט כשהוא מחוסרת הכרה ומכוסה בצבע. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל ביצוע עיסויים והנשמות תוך כדי שאנחנו שואבים את הצבע שחדר לריאות בעזרת ציוד רפואי מיוחד.

חובש הצלה יהושע בלאיש סיפר: "כשהגעתי לבניין הביאו לי תינוק כבן שנה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שככל הנראה טבע בדלי של צבע. התחלתי מיידית בפעולות החייאה כאשר תוך כדי פעולות החייאה הצטרפו פראמדיקים וחובשים של מד"א והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר