הפיגוע בבני ברק

"'תברח!', פתאום המחבל מולי"; הניצול משחזר את הנס

בהקלטה שהופצה ברשתות החברתיות נשמע הניצול מפיגוע הירי בבני ברק, מתאר את הנס הגדול שאירע עימו; "אין לי הסבר אחר, רק נס משמיים השאיר אותי בחיים" (חדשות בארץ)

מתוך תיעוד האירוע; באדום: המחבל ממתין עם הנשק. בכחול: בחור הישיבה מחוץ לביתו. (צילום: לפי סעיף 27א')

בהקלטה שהופצה הערב (שלישי) ברשתות החברתיות נשמע ניצול מפיגוע הירי הקשה בבני ברק, מתאר את הנס הגדול שאירע עימו; "אין לי הסבר אחר, נס משמיים השאיר אותי בחיים".

ההקלטה של הניצול משחזר את הנס

בתיעוד שהתפרסם מזירת האירוע נראה המחבל מסתובב ברחוב השניים בבני ברק כשנשקו דרוך וממתין על מנת לפגוע באזרחים נוספים, כשלפתע נראה בחור ישיבה נמלט במהירות אל בניין סמוך תוך שהמחבל מנסה לירות בו, וברקע נשמעות צעקות רבות. בחסדי שמים הבחור ניצל.

בהקלטה שהופצה הוא נשמע מספר לחבריו: "וואי אני לא נושם, לא נושם", תיאר, "אני שומע את הבומים ואומרים ירייה, אמרתי בטח זה נפצים. אני יורד למטה, סתם בשביל הזה...".

"יוצא מהכניסה לבניין, שכן מולי מ'איחוד' צועק לי מהחלון "תברח!", פתאום מולי המחבל מגיע", מספר בחור הישיבה, "הוא עם הנשק מכוון אליי, הוא מכוון את הנשק ורוצה לירות בי. היה לו מעצור, אין לי הסבר אחר, נס משמיים השאיר אותי בחיים, אין לי הסבר. ברחתי חזרה צורח והמחבל חזר חזרה למעלה".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר