תיעוד מהשניות הראשונות

טוען את הנשק, יוצא מהרכב - יורה ומתחיל לצוד קורבנות

שלב אחר שלב: בתיעוד נראה המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק, כשהוא נמצא בתוך רכב, מטעין את הנשק - יורה ומחטיא ואז רץ לכיוון רחוב השניים בבני ברק • תיעוד השניות הראשונות (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המחבל בשניות הראשונות (צילום: מצלמות אבטחה, לפי סעיף 27א')

בתיעוד שצולם ממצלמות האבטחה של הבניין ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, נראים השניות הראשונות של תחילת מסע הרצח האכזרי של המחבל דיא ערמשה אמש (שלישי) בבני ברק.

אחרי השעה 19:52, מחנה את המחבל את רכבו הישראלי ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, במצלמות האבטחה הוא נקלט, מדליק את האור ברכב - מטעין את הנשק ואז מנסה לירות לעבר רוכב קטנוע - ובחסדי שמיים, הוא החטיא את הרוכב.

השניות הראשונות

לאחר ההחטאה, המחבל נכנס לבניין סמוך, שם יש מכון יופי וחנות של שלטים, וממצלמות האבטחה נראה כי הוא בוחן את האזור, ולאחר שהוא רואה שאין שם אנשים, הוא יוצא מהמקום.

מנהלת מכון היופי במקום, מיכל מיילי, סיפרה היום לווינט, כי בנס היא ניצלה מהמחבל; "אני כל היום עובדת בחנות עד השעה 21:00, ואלוקים אוהב אותי ולכן הוא החליט אתמול שאצא מוקדם, ובכך חיי ניצלו. רואים בבירור במצלמות האבטחה, שהוא מחפש אנשים לירות בהם, אם הייתי שם אין לי כמעט ספק שהוא היה יורה בי".

המחבל נכנס לבניין ברחוב ז'בוטינסקי ומחפש טרף

לאחר מכן, המשיך המחבל בתנועה רגלית לכיוון רחוב ביאליק, כאשר הוא מגיע למכולת ויורה למוות בשני גברים -נתינים זרים מאוקראינה שיושבים בכניסה למרכול.

תיעוד חדש ממסע ההרג של המחבל ברחוב הבני ברקי

לאחר מכן, המחבל יורד ברחוב ביאליק לכיוון רחוב השניים ובצומת נתקל ביעקב ישראל שלום הי"ד, שנמצא ברכבו ויורה בו למוות, וממשיך על רחוב השניים לכיוון רחוב הרצל, שם נתקל ברב אבישי יחזקאל, שתינוק על ידיו, ויורה בו למוות, כאשר בחסדי שמיים, התינוק לא נפגע.

המחבל פונה לרחוב הרצל, כאשר כל העת נראים בתיעודים שיצאו ילדים משחקים וכשרואים אותו הם בורחים - וניצלים, כך לפי העדות של אמא שהייתה באזור ל'כיכר השבת'.

המחבל ליד המכולת ברחוב השניים

שם נתקל בצוות אופנועים של תחנת המשטרה בבני ברק, רס"מ אמיר חו'רי ורס"מ ע', שהוקפצו לאירוע תוך שהם מחוברים בקשר ישיר עם אזרח שחובר טלפונית לצוות השוטרים ומכווין אותם לעבר זירת האירוע.

ברחוב הרצל נתקל צוות האופנוענים במחבל שיורה לעברם ופוגע ברס"מ אמיר ח'ורי בחזהו, רס"מ ע' יורד מהאופנוע ומבצע מאקדחו ירי מדוייק לעבר המחבל והורג אותו. מותו של רס"מ ח'ורי ז"ל נקבע בבית החולים בילינסון לאחר זמן קצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר