גל הטרור

נתניהו ניחם - ותקף: "ממשלה שתלויה ברע"מ לא מסוגלת"

אחרי שיצא מבית האבלים בבני ברק, ושוחח עם בני משפחתו של הנרצח בפיגוע המחריד אמש, פתח נתניהו במתקפה על התנהלות ממשלת בנט-לפיד: "דרושה פעולה נחושה ויד קשה מאוד" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו בניחום אבלים בבני ברק, היום (צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) אחר הצהרים לביקור ניחום אבלים בביתו של אבישי דוד יחזקאל הי"ד, שנרצח אמש בפיגוע המחריד בבני ברק, ותקף את הממשלה.

נתניהו הצדיע בתחילת דבריו לכוחות הביטחון, שהשתלטו על האירוע ומנעו טבח גדול בהרבה. "הם גיבורים של ממש", אמר נתניהו. "אנו נתונים למתקפת טרור רצחנית", הוסיף ראש הממשלה לשעבר, "וצריכים להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל ברחובות הערים".

בשלב הזה עבר נתניהו לתקוף את הממשלה, בראשותו של נפתלי בנט, שלדבריו לא מסוגלת להפעיל יד קשה כנגד הפורעים. "דרושה פעולה נחושה ויד קשה מאוד", כך נתניהו, "אבל לצערי כולנו רואים שממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית לא עושה זאת וייתכן שלא מסוגלת לעשות זאת, אבל הם חייבים לשים בצד כל שיקול פוליטי ולהילחם בטרור".

מוקדם יותר היום התקיימה הלווייתו של הרב אבישי יחזקאל הי"ד, בן 29, שנורה בידי המחבל בעת שטייל עם בנו הקטן בן השנתיים.

>>> הפיגוע בבני ברק - לסיקור המלא

אחיו, ספד לו בבכיות ואמר: "דודי ירד לגנו לערוגת הבושם לראות בגנים וללקוט שושנים. אוי לנו כי בא השמש בצהריים, הגמרא אומרת שפטירה של זקן דומה לשמן ופתילה שכבתה אחרי שהשמן אזל, אבל פטירה של צעירים דומה לשמן ופתילה שכבו מייד בהתחלה.

"אוי אבישי אחי, אבישי היקר. כמה אהבתי אותך. אני לא מאמין שאני נמצא פה עכשיו. היית אחי היקר והחביב, בן זקונים שתמיד עוזר ומדבר איתנו בלימוד ובענייני השקפה, עוזר ומסייע לכולם. מהיום שנולדת בבית הכנסת שמחה לכולנו. היית תמיד רוקד ושר, לצד הלימוד שלך בישיבת יקירי ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר