גל הטרור

ביבי תקף, עבאס עקץ: "אז לא היינו רע"מ?"

ראש האופוזיציה תקף את הממשלה, וטען שלא יכולה לפעול מכיוון שתלויה ברע"מ • מנסור עבאס עקץ: "בשומר החומות ישבנו שלוש פעמים, אז לא היינו תנועה אסלאמית?" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו ומנסור עבאס (צילומים: Hadas Parush/Flash90)

גל הטרור ששוטף את רחובות ישראל מטריד את מנוחת ממשלת בנט-לפיד, ולא רק בגלל המצב הביטחוני הרעוע, אלא בגלל האופוזיציה, שתנסה להזיק ליציבות הקואליציה.

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, שאמר אמש (שלישי) כי "אנחנו נמצאים בגל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות", הגיע הערב לבני ברק לנחם את משפחתו של אבישי דוד יחזקאל הי"ד, שהגן על בנו התינוק ונרצח בדם קר, ותקף את ממשלת בנט-לפיד על מה שלדעתו מתפרש כ"אוזלת יד": "לצערי כולנו רואים שממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא יכולה להחזיר את השקט וייתכן שלא מסוגלת לעשות זאת, אבל הם חייבים לשים בצד כל שיקול פוליטי ולהילחם בטרור".

בתגובה על כך, עקץ יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, את דברי יו"ר הליכוד ב'חדשות 12': "בשנה שעברה, ב'שומר החומות', ישבנו ביחד שלוש פעמים בבלפור, ניהלנו משא ומתן על שותפות בין הליכוד ורע"מ ועל הסכם קואליציוני. אז לא הייינו תנועה אסלאמית?".

הליכוד השיבה על ההאשמות במהירות, והגיבה: "מעולם לא הצענו לרע"מ להיות חלק מהממשלה. ההוכחה הפשוטה היא שאם היינו מסכימים לכך כבר היינו מקימים ממשלה ב-2019 כשהם הציעו לנו זאת. ממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא יכולה באמת להילחם בטרור".

חבר הכנסת יואב קיש, הנמצא בסוד העניינים בליכוד בשנה וקצת האחרונות, תקף בחשבון הטוויטר שלו: ‏"יש גבול לשקרים של רע"מ. מעולם לא הצענו להם להיות שותפים בקואליציה. גם בבחירות 2019, כשהמחנה הלאומי היה על 60 מנדטים והם הציעו להצטרף, סירבנו. ממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא יכולה באמת להילחם בטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר