סוף סוף

חגיגה: וואטסאפ בשורה של עדכונים ביישומון

חברת מטא שבבעלותה יישומון המסרים הפופלארי 'וואטסאפ', מודיעה היום על שורה של חידושים מרעננים באפליקציה, החידושים הינם בדגש על תכונת ההקלטות • הפרטים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חברת מטא שבבעלותה יישומון המסרים הפופלארי 'וואטסאפ', מודיעה היום (חמישי) על שורה של חידושים מרעננים באפליקציה, החידושים הינם בדגש על תכונת ההקלטות.

שמיעה מחוץ לצ'אט: תכונה חשובה שרבים ציפו לה, על פי פרטי העדכון, ניתן יהיה להאזין להקלטות גם בעת יציאה מהצ'אט, כך המשתמש יוכל לעשות דברים נוספים בזמן האזנה במקביל להקלטה.

השהייה והמשך הקלטה: בזמן הקלטה קולית, ניתן יהיה להשהות אותה, כך אם יש רעש או הפרעה סביבתית, המשתמש יכול לעצור ולשוב להקליט באותה הקלטה.

האזנה מוקדמת: אחת הבעיות המוכרות של תכונת ההקלטה היה חוסר היכולת להאזין לה בטרם השליחה, כעת וואטסאפ מודיעה כי במסגרת העדכון ניתן יהיה לאחר סיום ההקלטה להאזין לה קודם ורק אז לשלוח.

מראה חדש: מראה שורת ההקלטה רוענן וכעת הוא יראה בצורת גלים המייצגים חזותית את הצליל, המראה החדש גם יקל על מעבר בין קטעים בהודעה.

שמירת נקודת זמן: עדכון חשוב נוסף שרבים ציפו לו, מעתה ניתן יהיה לעצור את ההקלטה ולהמשיך להאזין לה מאותה נקודה בה היא נעצרה.

השמעה מהירה משודרגת: תכונת ההשמעה המהירה שנוספה בעבר, הייתה שימושית לרבים, כעת וואטסאפ מרחיבה את התכונה ותאפשר להאזין במהירות של עד פי שניים גם להקלטות שהועברו.

חלק מהחידושים כבר הגיעו לאפליקציה במסגרת עדכונים קודמים וחלקם צפויים להיתוסף ממש בקרוב, תכונת ההקלטות שהייתה מיושנת ופיגרה אחרי מתחרות כמו טלגרם וסיגנל, כעת ולשמחת המשתמשים, מקבלת עדכון מקיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר