העלייה והסערה

בן גביר תחת איומים: האבטחה סביבו וסביב ביתו תוגבר

אחרי שעלה להר הבית, בצל גל הטרור הרצחני, עלתה דרגת האיומים על חבר הכנסת איתמר בן גביר, לדרגה הגבוהה ביותר, ובמשטרה הודיעו על הגברה מסיבית של שמירה סביבו (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בן גביר בהר הבית, היום (צילום: דוברות עוצמה יהודית)

בצל גל הטרור הרצחני ששוטף את הארץ, ושעות אחרי עלייתו המסעירה של חבר הכנסת איתמר בן גביר (מהציונות הדתית) להר הבית - הודיעה המשטרה על החלטתה להעלות את דרגת רמת האיום נגד ח"כ בן גביר לדרגה שש, הנחשבת כרמת האיום הגבוהה ביותר.

בימים האחרונים האיומים על חייו של בן גביר גברו, לאחר שהודיע על כוונתו לעלות להר הבית. הביקור אמנם עבר בשקט, אך ברשתות פורסמו איומים מפורשים לפגיעה בחייו, איחולי מוות, קריאות לרצח והודעות איום רשמיות של ארגון החמאס.

בעקבות העלייה המשמעותית ברמת האיום כלפי ח"כ בן גביר, הורה קצין הכנסת ליחידת עוז לאבטחת אישיים של הכנסת להצמיד לבן גביר אבטחה צמודה במשך 24 שעות ביממה, וגם ליד ביתו.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "שום דבר מהאיומים נגדי לא ירתיע אותי מלהמשיך את שליחותי למען עם ישראל".

כזכור, הבוקר עלה בן גביר להר הבית, לאחר שמפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, אישר את עלייתו בשל הערכת מצב עם קציני המחוז. במהלך ביקורו בהר הבית, התייחס ח"כ בן גביר לאיומים נגדו מצד דובר חמאס במהלך הלילה: "לאורך כל הלילה דובר חמאס וראשי החמאס איימו עליי ואמרו שאני על הכוונת. אז אני אומר לדובר חמאס: אני מציע לך לסתום את הפה.

"אני לא מבין איך מדינת ישראל לא מסכלת אותו בסיכול ממוקד. הוא מחבל, ומול מחבלים לא מדברים בכניעה ובחולשה. הסיור שלי הוא עם מסר פשוט: אני לא נכנע ולא מתקפל – ואסור למדינת ישראל להתקפל בפני אותם מחבלים שרוצים לרצוח את כולנו".

בן גביר הוסיף: "מה שהולך לקרות כאן ברמאדן זה הוספת אנשי וואקף – הם מחבלים – וצמצום שעות הגעת היהודים שבלאו הכי מצומצמות כאן בהר הבית. אני קורא לממשלת ישראל להפסיק עם זה. כניעה מזמינה טרור! חולשה מזמינה טרור! ומי ששולט על הר הבית שולט בארץ ישראל כולה. גם האויב מבין את זה".

אתמול ברשימה המשותפת את האישור שניתן לבן גביר: "שוב מוכח כי הבעיה העיקרית בירושלים היא המשטרה לא פחות מהפירומן המורשע בן גביר.

"ממשלת ישראל נושאת באחריות לכל הסלמה שתיווצר בשל הפרובוקציות של בן גביר הרוקד על הדם ופולש למסגד אלאקצה. הוא והמשטרה הציתו את העימותים במאי האחרון וכנראה הם התמכרו לאש שתפגע בכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר