חיסול המחבלים בג'נין

המפכ"ל ביקר את פצועי הימ"מ: "פעילות מדויקת"

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, ביקר את לוחמי הימ"מ שנפצעו במהלך קרב היריות עם המחבלים שחוסלו, לדבריו: "הזדמנות להגיד מילה טובה לשב"כ על עבודה יוצאת דופן" (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המפכ"ל בבית חולים רמב"ם (צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, ביקר בצהריים את לוחמי הימ"מ שנפצעו במהלך קרב היריות עם המחבלים שחוסלו, בליל שבת. לדבריו: "הזדמנות להגיד מילה טובה לשב"כ על עבודה יוצאת דופן".

לדברי שבתאי: "יש עוד לא מעט פעילויות שמבוצעות בימים האחרונים בצורה מאוד מאוד אינטנסיבית, ושירות הביטחון מוביל אותן. צה"ל נותן את הגיבוי, והמעטפת ומשטרת ישראל משולבת.".

המפכ"ל הוסיף: "נעשה כל שביכולתנו על מנת לתת את המענה הטוב ביותר להגנה על אזרחי מדינת ישראל ונשתדל לעשות את זה בצורה הכי מקצועית שיכולה להיות".

המפכ"ל בבית החולים

בתוך כך, שר הביטחון בני גנץ קיים בצהריים חיתוך מצב עם הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי ובכירים נוספים. בסיום אמר גנץ: "אני מבקש לשבח את לוחמי הימ"מ, צה"ל והשב"כ שפעלו לפנות בוקר באומץ ובנחישות לסכל את חוליית המחבלים בשומרון שתכננה פיגוע. במבצע נפגע מירי ש', מפקד פלגה נועז שזכיתי לפגוש בסיור שערכתי בימ"מ. ש', ניצח במאות התקלויות וקרבות – ואני מתפלל להחלמתו ורפואתו.

"אנחנו ממשיכים כל הזמן בעבודה מסביב לשעון – בהגנה, בהתקפה ובמודיעין איכותי כדי להגן על אזרחי ישראל בכל הזירות. לא נעצור ולא נחסוך אף מאמץ מבצעי כדי להביא שקט וביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר