בצל המתקפה ב'יתד'

הגר"מ מאזוז בגיבוי פומבי לאיתמר בן גביר

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז גיבה אמש את יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, וזה בצל המתקפה החריפה נגדו בעיתון 'יתד נאמן' בשל עלייתו להר הבית (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כסא רחמים)

יממה לאחר המתקפה החריפה נגדו בביטון 'דגל התורה', 'יתד נאמן', ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז יצא אמש (מוצ"ש) בשיעורו השבועי בגיבוי ליו"ר 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר.

בפתח שיעורו בעיר בני ברק אמר הגר"מ מאזוז: "אנחנו מברכים את איתמר בן גביר, 'אנא בכח גדולת ימינך תתיר צרורה', ראשי תיבות איתמר בן גביר, שהוא לא מפחד, אומר את דעתו בכנסת, לא מראש הממשלה ולא מראש הבטטה, אמר את דעתו, יש לו חסינות אומנם אבל אף אחד לא אמר את דעתו, רק הוא אמר את דעתו שהיא דעת רוב עם ישראל".

ראש הישיבה הוסיף: "99% מעם ישראל סבורים כמוהו, אף על פי שהצביעו בעד השאמל. יום אחר השמאל הזה יעבור מהעולם". יודגש כי הגר"מ מאזוז לא התייחס לעצם עלייתו של בן גביר להר הבית.

כזכור, בביטאון 'יתד נאמן' תקפו בחריפות את ח"כ בן גביר בשל עלייתו להר הבית ובעמוד הראשון נכתב: "איסור כרת תוך סיכון חיים, רבנים ואישי ציבור בארץ ובעולם מוקיעים ומוחים. זעזוע עמוק בכל העולם היהודי מעלייתו של ח"כ בן גביר להר הבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר