אחרי 20 שנות ציפייה

מרדכי בן דוד המליץ, האב קיבל קבלה - וזכה לבן; מרגש

20 שנות ציפייה לזרע של קיימא הסתיימו בישועה גדולה - עם הולדת הבן; אבי רווח, אבי הבן הנרגש, סיפר על הקבלה שקיבל בזכות הזמר מרדכי בן דוד - שהובילה לשמחה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שמחת הברית המרגשת (צילום: ללא קרדיט)

עין לא נותרה יבשה כשהתינוק בכה: בירושלים התקיימה בשעות הצהריים (שני) שמחת הברית לבנו הבכור של איש החסד אבי רווח, מתנדב 'איחוד הצלה'.

מדובר בשמחה מרגשת במיוחד, שכן בני הזוג רווח זכו לחבוק בן זכר אחרי 20 שנות ציפייה לזרע של קיימא. הנוכחים היו נרגשים במיוחד, לאחר שנים של תפילות, סגולות, בקשות ואיזכורים אצל גדולי החכמים והצדיקים.

המוהל היה הגאון הרב ראובן אלבז ראש מוסדות 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הנחשב לאחד המוהלים המומחים והמבוקשים. בברכות כובד: המקובל הצדיק הרב גמליאל רבינוביץ.

אבי הבן מפר על הישועה הגדולה

מי שהפתיע בהשתתפותו לצד מאות המשתתפים מבני המשפחה והחברים - היה גדול הזמר היהודי מרדכי בן דוד, שהעניק חיבוק חם במיוחד וברכת מזל טוב לאבי הבן הטרי והמרוגש.

מתברר כי הקשר של מרדכי בן דוד לאירוע, קשור בישועה עצמה - להיפקד בבן זכר אחר 20 שנות ציפייה ועיכוב. לפני יותר משנה, השניים - הזמר מרדכי בן דוד ואבי הבן, התפללו בשבת יחד בבית הכנסת 'שבתי' של המקובל הצדיק הרב גמליאל רבינוביץ במרכז העיר ירושלים.

בקידוש שלאחר הסעודה, אמר אחד הנוכחים לבן דוד שיברך את רווח בישועה בבן זכר. הזמר העולמי, הידוע בהקפדתו שלא לדבר בתפילה מיזה עשרות שנים - המליץ לרווח על סגולה: "תקבל על עצמך קבלה רוחנית בנושא שקשה לך, כך תוכיח כלפי שמיא את רצונך בישועה".

אבי הבן שהינו תלמיד של המקובל הרב רבינוביץ, ידע שגם אצל הרב - אחד הדברים החשובים ביותר עליהם מרבה לעורר הוא שלא לדבר בתפילה, והחליט לקבל על עצמו את הקבלה הזו.

כדי שלא ייכשל, הוא אף נקט בצעד משמעותי ועבר בתקופה הראשונה להתפלל בבית כנסת אחר, הרחק מהמכרים והחברים. ואכן מאז, האב, הפסיק לדבר בתפילה.

כעבור כשנה, בשעה טובה, נודע כי "הסגולה עבדה" - ובני הזוג רווח חבקו בן זכר והשמחה היתה גדולה.

כאמור, בצהריים התקיימה השמחה באולמי בראשית בירושלים. איש התקשורת והמוזיקה dj מני גירא שורץ התאים לאירוע את השירים המרגשים והמשמחים ומלאי ההודיה לקדוש ברוך הוא על הנס הגדול, כך שהאירוע המרגש נחרט בלב המשתתפים כולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר