המשטרה עצרה

גנב רכבים, ונהג ללא רישיון בהשפעת סמים

חשוד בן 20 נעצר לאחרונה בידי המשטרה בעקבות דיווח על רכב גנוב. בתוך זמן קצר התברר כי החשוד מעורב במספר מקרים נוספים של גניבת כלי רכב בשבועיים האחרונים. מחר יוגש נגדו כתב אישום (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
משטרת ישראל. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה חשוד בן 20 ברכב שנגנב בעיר ירושלים, אז התברר כי החשוד כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו, נוהג בהשפעת סמים וכי אין מדובר במקרה הראשון שלו באותו היום. מחר תגיש נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום. כך פורסם היום (שלישי).

המעצר התרחשה בעקבות דיווח שהתקבל לפני כשבועיים במשטרה מחברת "איתוראן", על אודות רכב שעל פי החשד נגנב בעיר ירושלים. החשוד שנעצר הועבר לחקירה שנוהלה ביחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון ומעצרו הוארך מעת לעת לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו. בימים אלו הושלמה כאמור מלאכת החקירה ומחר (רביעי) תגיש נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום בביהמ"ש.

לאחר מעצרו של החשוד והעברתו לחקירה עלה כי עוד באותו היום, על פי החשד, החשוד היה מעורב בגניבת רכב נוסף בעיר ירושלים. פעולות חקירה נוספות שנערכו לצד פעילות טכנולוגית חקירתית, העלו כי החשוד אף מעורב במספר מקרים נוספים של גניבת כלי רכב במהלך השבועיים האחרונים לגביהם התקבל דיווח במשטרה על ידי בעליהם של כלי הרכב, חלקם של הדיווחים התקבלו באמצעות הגשת תלונה מקוונת.

עוד עלה בחקירה כי, החשוד לא הוציא רישיון נהיגה מימיו ונהג בכלי הרכב במועד סמוך לאחר שימוש בסמים, אותם רכש לדבריו בכסף שקיבל בעבור כלי הרכב שנגנבו.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובמקצועיות תוך שימוש בכלל האמצעים והמשאבים שברשותה על מנת להגן על רכושו של הציבור מפני אותם עבריינים, תוך מיצוי חקירה והבאתם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר