רוסיה תסיר את מגבלות הטיסה ממנה ואליה

רוסיה תסיר החל משבוע הבא את מגבלות הטיסה ממנה ואליה. מדובר ברשימה של 52 מדינות "ידידותיות" ביניהן, ברזיל, סין, טורקיה, ישראל, הודו, פקיסטן (חדשות בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

רוסיה תסיר החל משבוע הבא את מגבלות הטיסה ממנה ואליה. מדובר ברשימה של 52 מדינות "ידידותיות" ביניהן, ברזיל, סין, טורקיה, ישראל, הודו, פקיסטן, דרום אפריקה, צפון קוריאה, סיישל וערב הסעודית.

ההגבלות הוצבו מלכתחילה כדי להאט את התפשטות הקורונה והוסרו בעצת המטה המבצעי ללחימה בנגיף הקורונה כשרוסיה עושה שימוש בהסרת המגבלות כ"הטבה" למדינות שלא הגבילו את הטיסות אליה בעקבות המלחמה.

ראש ממשלת רוסיה מיכאיל מישוסטין הכריז על המהלך, שלדבריו חל על "מדינות ידידותיות". "החל מה-9 באפריל אנחנו מסירים את ההגבלות שנקבעו למלחמה במגפת הקורונה, שחלו על טיסות סדירות וצ'רטר בין רוסיה למספר מדינות אחרות. כעת אנו מחדשים את הטיסות ל-52 מדינות, בהן ארגנטינה, הודו, דרום אפריקה ושאר מדינות ידידותיות".

כזכור, חלק מהתגובה הרוסית לסנקציות הכלכליות הקשות שמוטלות עליה הייתה סגירת המרחב האווירי שלה בפני חברות תעופה מ-36 מדינות. טיסות בינלאומיות כבר מגיעות ויוצאות מרוסיה על בסיס יומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר