יועף מהמוסד

פצע עצמו - ורשם בדמו כתובות אנטישמיות

בניו יורק נרשם אירוע נוסף של שנאת יהודים, הפעם בקמפוס של אוניברסיטת סנט לורנס במדינה • גורמי האבטחה איתרו את האחראי במעשים - שהודה ויסולק מהאוניברסיטה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

אנטישמיות בארה"ב: צעיר יועף מהמוסד האקדמי שבו הוא רשום, לאחר שפצע את עצמו ורשם בדמו כתובות אנטישמיות.

על פי דיווח בסוכנות התקשורת האמריקנית NCPR, האירוע התגלה בתחילת השבוע. האגי ברדלי, האחראי על רווחת הסטודנטים מטעם אוניברסיטת סנט לורנס שבקצה מדינת ניו יורק, מסר כי הדבר אירע במבנה 'דין איטון' המשמש כפנימיה.

הסטודנט החשוד, ששמו נאסר לפרסום בשלב זה, חתך את עצמו במכוון בכדי לצייר באמצעות דמו את כתובות הנאצה. "היו אלו מראות שטניים ואנטישמיים", תיאר ברדלי.

על פי הדיווחים, הכתובות הוסרו מעל הקירות, וגורמי האבטחה הצליחו לזהות ולאתר את הצעיר האחראי, שקיבל אחריות על המעשים והודה בהם. מהאוניברסיטה נמסר, כי הסטודנט נמצא בתהליך סילוקו מהקמפוס.

"התמונות הללו הוסרו, הן בלתי נסבלות בקמפוס שלנו ואינן עולות בקנה אחד עם הערכים המוסדיים שלנו", אמר ברדלי, והוסיף כי יועצי האוניברסיטה זמינים לסייע לסטודנטים אחרים אם יחוו סיטואציות מעין זו.

הקמפוסים האמריקניים הם אחד ממוקדי האנטישמיות המרכזיים בארצות הברית מזה שנים. אין מדובר באירועים אלימים בדווקא, אלא בכתובות והשחתה, הטרדה מילולית ובריונות, ועוד.

על פי סקר מדאיג שפרסמנו לפני כחצי שנה, 95% מהסטודנטים היהודים מאמינים כי יש אנטישמיות באוניברסיטאות האמריקניות. מאות סטודנטים יהודים במכללות ומוסדות אקדמיים השתתפו בסקר שבדק את נושא שנאת היהודים שבהם הם נתקלים, וגילה כי התופעה נפוצה ביותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר