"אין לו מחילה"

ח"כ יעקב אשר: 'סילמן הבינה שהרמאי בנט רימה גם אותה'

"הרמאי בנט רימה גם את חברי סיעתו, אין לו מחילה", כך תקף ח"כ יעקב אשר באולפן 'כיכר' ומצהיר: "אנחנו לא ניתן שיהיה מצב שבו בגלל סיבות כאלה ואחרות לא נצליח להרכיב ממשלה" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למפץ הפוליטי שככל הנרהא יוביל להפלת הממשלה, עם פרישתה של ח"כ עידית סילמן מהקואליציה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

"זה מעודד מאוד", פתח ח"כ אשר את דבריו: "אין לי ספק שאפשר לומר דבר אחד בוודאות, הממשלה הזאת גמרה את תפקידה, מתי תתחיל ממשלה אחרת? איך זה יקרה?, מתי זה יקרה? זה דבר שאנחנו עוד לא יודעים.

"אין לממשלה הזאת זכות קיום גם קודם, היום אין שום חשבון שהיא יכולה להחזיק מעמד, היא יכולה למשוך כמה חודשים כאלה ואחרים, הרמאי הזה שנקרא בנט רימה גם אותם, הוא רימה גם את ניר אורבך, את עידית, הוא אמר להם אני אהיה ראש ממשלה אני אהיה בעל הבית, מישהו חלם שיהיו דברים כאלה?".

באשר לח,כ סילמן, אמר ח"כ אשר: "היא לא יכלה לשאת את זה יותר, התווספו כל פעם מחדש עוד ועוד דברים והמהלך הטבעי הגיע לבשלות, זה לא שזה לא טבעי, זה לא עריקה".

ח"כ יעקב אשר התייחס ליום שאחרי הפלת הממשלה והניסיון להרכיב קואליציה חדשה: "אנחנו באים ואומרים דבר אחד, אנחנו חלק מהגוש הזה, אנחנו לא מובנים מאלינו ואנחנו רוצים לראות שהליכוד והעומד בראש הליכוד עושים את כל המאמצים כדי לגרום לכך שתהיה ממשלה ויפה שעה אחת קודם. יש לנו ציבור ומי שסובל הכי הרבה זה הציבור שלנו.

"לכן אנחנו רואים בליכוד שותפים הלאה, אנחנו רואים ביושב ראש הליכוד שותף הלאה ואנחנו רוצים להיות חלק מהעניין הזה ולא כמו שאולי היה קצת קודם שהיינו סרח עודף, אנחנו לא ניתן שיהיה מצב שבו בגלל סיבות כאלה ואחרות לא נצליח להרכיב ממשלה".

לדבריו: "לבנט אין מחילה כי הוא עושה את זה בגלל תאוות אקזיט של להיות ראש ממשלה, אורבך הוא אדם דתי, אדם שלמד בישיבות תיכוניות, בישיבת הסדר, הוא רואה את עצמו כתלמידו של הרב קוק, מה הוא עושה בממשלה הזאת עם כל האנשים האלה מסביב?".

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר