"יש עריק נוסף"

נחשף: הפגישה הלילית של סילמן ונתניהו

פרישתה של עידית סילמן: אחרי שיו"ר הקואליציה הודיעה הבוקר על פרישתה מהקואליציה, הערב נחשף כי ח"כ נוסף ממפלגת 'ימינה' שוקל עריקה והקמת סיעה נפרדת (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

פרישתה של עידית סילמן: אחרי שיו"ר הקואליציה הודיעה הבוקר (רביעי) על פרישתה מהקואליציה, הערב חושף עיתונאי ערוץ 12, עמית סגל, כי ח"כ נוסף שוקל עריקה.

לטענת סגל, חבר מפלגה נוסף ב'ימינה' מתנדנד, "אביר קארה ניהל לאורך היום מגעים של שעות עם שיקלי וסילמן שבהם ניסחו הסכם להתפלגות מימינה והקמת סיעה", כתב סגל.

לטענתו, קארה לא סיפר על כך לבנט ורק אמר שנפגש עם סילמן בנפרד כדי לשכנע אותה לא להתפלג. סגל סיכם: "ובכן, ממתינים לקארה".

בחשיפה נוספת הוצגו תמונות מפגישת לילה סודית אמש של יו"ר האופוזיציה עם יו"ר הקואליציה הפורשת, עידית סילמן - לאחר הפגישה שהסתיימה בשעה 03:00 בבוקר - נתניהו הקליט וידיאו בו הוא משבח את ח"כ סילמן.

כזכור, הבוקר הודיעה חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן כי תפרוש מהממשלה, בהודעת הפרישה שמסרה לראש הממשלה בנט כתבה כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".

"הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת, היא קו אדום מבחינתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר