"פגיעה אכזרית"

אריה דרעי מבהיר: "אין מחילה לאיווט ליברמן"

לאחר דבריו שפורסמו הבוקר, יו"ר ש"ס אריה דרעי מבהיר את דבריו ומדגיש: "לפגיעה האכזרית, האישית, והמכוונת מטרה של ליברמן נגד המגזר החרדי, אין מחילה, סליחה וכפרה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מבהיר הבוקר (חמישי) את דבריו ומדגיש כי אין מחילה וכפרה ליו"ר 'ישראל ביתנו', שר האוצר אביגדור ליברמן, על דבריו הקשים והגזירות כנגד הציבור החרדי.

בהודעה שהוציא דרעי נאמר: "לפגיעה האכזרית, האישית, והמכוונת מטרה של ליברמן נגד המגזר החרדי, אין מחילה, סליחה וכפרה. ממשיך במאבק העיקש להפלת ממשלת השמד".

בש"ס טענו בשעות האחרונות כי דבריו של דרעי בריאיון ל'ישראל היום' לא פורסמו במלואם וכי דרעי הדגיש כי יהיה מוכן לסלוח לליברמן אם יחזור בתשובה ויסכים לקווי היסוד של מחנה הימין.

בוידאו שפרסם דרעי מתוך הריאיון ל'ישראל היום' הוא אומר: "גם איווט ליברמן ירצה לחזור אלינו בחזרה? בבקשה תבוא. כן, תבוא בבקשה. אם הוא יחזור בו מדרכו הרעה ולהיות חלק מהקואליציה ולהיות איתנו ביחד.. במקום שבעלי תשובה עומדים.. אני מוכן למחול על הכל כדי להקים ממשלה נורמלית".

בהמשך דרעי הבהיר: "מעניין אותו הסיפור של הרפורמה בתחבורה כמו שלג אשתקד, מה מעניין אותו? איפה נדפקים פה החרדים? אוקיי, אני מאשר. הביאו לו את המהפכה של החד פעמי, זה דופק את החרדים? אני מאשר. זה האיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר