"ממשיכים בהיערכות שיא"

המפכ"ל: "סגרנו מעגל לאחר לילה קשה"

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, התייחס לחיסול המחבל ביפו: "המגע שנוצר איתו חייב תגובה מהירה ונחושה", והדגיש: "ממשיכים בהיערכות השיא בכל הגזרות והמחוזות" (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
קובי שבתאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, התייחס הבוקר (שישי) לחיסול המחבל ביפו: "המגע שנוצר איתו חייב תגובה מהירה ונחושה", והדגיש: "ממשיכים בהיערכות השיא בכל הגזרות והמחוזות".

לדבריו: "אחרי לילה קשה, ולאחר שעות ארוכות של פעילות משטרת ישראל, שב"כ וצה"ל, הצלחנו הבוקר, בשיתוף פעולה מבצעי ומודיעיני לסגור מעגל ולחסל בחילופי אש את המחבל.

"הדגשנו אמש שיקח ככל שיקח, אנחנו נשים את ידנו על המחבל, חי או מת, ואכן המגע שנוצר איתו הבוקר חייב תגובה מהירה ונחושה של לוחמי השב"כ והימ"מ ביפו".

שבתאי סיפר: "פעלנו בשני צירים מרכזיים, מבצעי ומודיעיני, והבוקר שניהם הובילו לסיום האירוע המתגלגל".

המפכ"ל הדגיש: "אנו ממשיכים בהיערכות השיא של משטרת ישראל בכל הגזרות והמחוזות, לרבות באבטחת תפילות יום השישי הראשון של הרמדאן.

"נגיב בכוחות גדולים ובעוצמה לכל אירוע חריג, כפי שהגבנו מיד לאחר הפיגוע בתל אביב, ונרדוף כל מי שיפגע או יבקש לפגוע באזרחי ישראל".

גם שר הביטחון, בני גנץ מסר הצהרה לאחר החיסול ואמר: "‏תם ולא נשלם- שמנו את ידינו על המחבל הנתעב. נרחיב את הפעולות שלנו מול גל הטרור בהתקפה, בהגנה ובמודיעין. המחיר שנגבה מהמפגעים ושולחיהם יהיה כבד. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים, מאחל החלמה לפצועים ומביע הערכה לכוחות שפעלו וממשיכים לפעול מסביב לשעון. נמשיך לפעול בכל מקום בו יהיה צורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר