שנתיים אחרי אירוע מוחי

נפטר המוהל הרב גבריאל אליהו גברא ז"ל

בשכונת בית וגן בירושלים אבלים עם פטירתו של הרב גבריאל אליהו הכהן גברא ז"ל, מרבני השכונה, ורב קהילת העולים מדרום אמריקה, שנפטר בבית החולים כשהוא בן 64 (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: יעקב חנינה, הנקודה)

בשכונת בית וגן בירושלים תתקיים במהלך היום (ראשון) הלווייתו של הרב גבריאל אליהו הכהן גברא ז"ל, מרבני השכונה, ורב קהילת העולים מדרום אמריקה, שנפטר בבית החולים כשהוא בן 64.

המנוח ז"ל עבר לפני כשנתיים אירוע מוחי קשה, בעת שהותו במדריד שבספרד, לשם הוא טס כדי לקיים מצוות ברית מילה לאחד מבני הקהילה היהודית, ומאז הוא אושפז בבית החולים במדריד, תוך שמצבו הבריאותי הורע מאד.

מספר חודשים לאחר מכן הצליחו בני המשפחה להביאו ארצה לישראל, כאן הצליחו לייצב במעט את מצבו, אך למרות זאת מצבו היה לא טוב, עד אשר במהלך השבת הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

בקרב תושבי השכונה מספרים בכאב כי הרב גבריאל אליהו ז"ל היה מהדמויות הבולטות, ואף מרבני ישיבת 'קול יעקב', שם הכירו אותו כולם כתלמיד חכם מופלג, אשר עשה הכול כדי לקרב יהודים ליהדות ואל אבינו שבשמיים.

הלווייתו תצא בשעה 12:30 מהיכל ישיבת 'קול יעקב', דרך בית הכנסת עיני ברחוב בית וגן 44, להר המנוחות, שם ייטמן למנוחת עולמים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר