10 מעלות ימינה

אחרי פרישת סילמן: בנט פונה למשותפת

בצל המשבר הפוליטי הקשה לאחר פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה, עולים דיווחים כי בממשלה פונים לסיוע מהרשימה המשותפת לעזרה בהצבעות הממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אחמד טיבי ועופר כסיף (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90))

ימים אחרי פרישת סילמן, בממשלה מנסים למצוא פתרון למשבר הפוליטי שנוצר, ועל פי הדיווח של אשת התקשורת איילה חסון, פנו גורמים בממשלת בנט-לפיד לסיוע מאנשי הרשימה המשותפת בהצבעות בכנסת שיכולות ליפול בשל התיקו שנוצר.

בתוך כך, בתגובה לדיווח של חסון, גולשים רבים הזכירו כמה כתבות מהארכיון שעשויות להביך את ראש הממשלה בנט, וכן את יו"ר האופוזיציה נתניהו.

כך למשל פרסמו גולשים מימין ציוץ של בנט מהתקופה הקצרה בה כיהן כשר ביטחון, כשכתב כי "אם ממשלת ישראל היתה תלויה בחברי הרשימה הערבית המשותפת, 25 המחבלים שחוסלו השבוע היו עדיין בחיים. מבחינת אותם ח״כים פעולת צה״ל היתה ״רצח״, כלשונם. אני קורא לבני גנץ לא לתת לכך יד. צו השעה: ממשלת אחדות".

מנגד, בשמאל פרסמו דיווח לפיו ראש הממשלה לשעבר נתניהו פנה לחברי המשותפת לשיתוף פעולה בו לא יתמכו חברי המשותפת בגנץ אצל הנשיא, ובתמורה ייתן למשותפת "שורת הטבות".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לדיווח וכתב כי "תגידו אתם השתגעתם? ממשלת דמים בתמיכת תומכי טרור, לא עוצרת באדום וממשיכה בדרך לבזיון הלאומי באובדן הציונות במדינת ישראל. חייבים לפרק את הממשלה הרעה הזאת אחת ולתמיד ולהקים ממשלת ימין מלא מלא, לפני שבנט יפתח במו"מ עם נסראללה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר