ממשלה בהתפוררות

ארבל לאורבך: "אחי, אין לך מה לחפש שם"

ח"כ משה ארבל פנה בצהריים לח"כ ניר אורבך מ'ימינה' וקרא לו לפרוש מהקואליציה על רק ההתבטאויות של האגף השמאלי בממשלה: "אלו אינם עשבים שוטים זו ערוגה של ממש" (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ח"כ ניר אורבך (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ח"כ משה ארבל (ש"ס) פנה אחר הצהריים (שלישי) לח"כ ניר אורבך (ימינה) וקרא לו לפרוש מהקואליציה על רקע ההתבטאויות של האגף השמאלי בממשלה.

בפניה לח"כ אורבך אמר ח"כ ארבל: "ניר אורבך! אלו אינם עשבים שוטים זו ערוגה של ממש. אחרי שכל מרצ תמכה בהמשך מתן תשלומים למשפחות מחבלים עכשיו גם מרעאנה מהעבודה. אחי. אין לך מה לחפש שם".

כזכור, בריאיון באולפן 'כיכר השבת' התבטא ח"כ ארבל: "צריך להודות לקב"ה, תהליכים מאוד משמעותיים ובעיקר הסיבה: הסיבה המרכזית, הקש ששבר את גב הגמל, זו הזהות היהודית של המדינה. המאבק של מרצ לאסור את סוגיית החמץ בבתי החולים, זה לא מאבק על חמץ אלא מאבק על מדינת כל אזרחיה".

מוקדם יותר התבטאה ח"כ איבתיסאם מראענה בחדשות 12 כי היא מסתייגת מהפסקת תשלום קצבאות למשפחות מחבלים.

ח"כ משה ארבל באולפן 'כיכר השבת'

לדבריו, סוגיית החמץ היא שהכריעה את ח"כ סילמן: "זה היה הנושא, מידיעה אני אומר, התגובה שהיא קיבלה והכתף הקרה שקיבלה, מניצן הורוביץ על גבול שביזה אותה, ויו"ר המפלגה שלה בנט פשוט מבזה בפומבי, בנושא שקדוש ויקר לא לחרדים ולדתיים אלא לכמעט 80% מאזרחי מדינת ישראל".

"אני עומד כאן", הוסיף ארבל: "אני גם השבוע נפגשתי עם עידית, אני אומר כאן: אני אוכל את הכובע. כן, לא הערכתי נכון, טעיתי בהערכה, ואני שמח שטעיתי. אני באתי לשוחח איתה על סוגיית החמץ בבתי החולים".

בסיום דבריו פנה ח"כ ארבל: "אני בהזדמנות הזאת רוצה לבקש ממנה סליחה, סליחה שטעיתי בך, סליחה שהתבטאתי נגדך. אני מודה להקב"ה שנתן לך את התבונה והדעת שלעת הזאת הגעת למלכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר