מאשים את הממשלה

גפני: העלאת הריבית - תוצאה ישירה של ניהול כלכלי כושל

יו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני מאשים, בשיחה עם 'כיכר השבת', את הממשלה בהעלאת הריבית: "תגרום ליוקר מיידי שלא היה כדוגמתו בשנים האחרונות, יוקר מחייה של ליברמן" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: כיכר השבת)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, מאשים - בשיחה עם 'כיכר השבת' - את הממשלה בהעלאת הריבית: "תגרום ליוקר מיידי שלא היה כדוגמתו בשנים האחרונות, יוקר מחייה של ליברמן".

לדבריו: "העלאת הריבית היא תוצאה ישירה של ניהול כלכלי כושל של הממשלה הרעה הזאת. זו אמנם לא העלאה משמעותית אבל היא מראה דרך ותגרום ליוקר מידיי של דברים אחרים שלא היה כדוגמתו בשנים האחרונות".

ח"כ גפני, יור" ועדת הכספים לשעבר, הוסיף: "יוקר המחיה ועליית המחירים של שר האוצר ליברמן גרמה לכך שלא היה מנוס לבנק ישראל. 3 שנים וחצי היה שקט בנושא הזה כתוצאה מכלכלה נכונה שהובלנו עד שהגיעה הממשלה הרעה הזאת".

כזכור, מוקדם יותר היום הודיע נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, כי החליט לעלות הריבית במשק ב-0.25% והיא תעמוד על 0.35%. מדובר בהעלאת ריבית ראשונה של בנק ישראל זה 4 שנים.

בעקבות החלטת בנק ישראל, גם ריבית הפריים אמורה לעלות כבר ביום חמישי הקרוב, וזאת לאחר היערכות הבנקים לשינוי, משיעור של 1.6% לשנה ל-1.85%.

יצוין כי מהלך העלאת הריבית, צפוי להשפיע באופן ישיר על מרבית האוכלוסייה - כשהמהלך יתבטא בעיקר בהחזרים החודשיים על משכנתאות והלוואת שנלקחו על ידי אזרחי המדינה. בנוסף תהיה השפעה גם על מי שיש לו מינוס בחשבון הבנק. מאידך, אפיקי החסכונות של האזרחים - יהיו יותר רווחיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר