מחפש רוב לממשלה?

בני גנץ הפתיע: "החרדים חסרים בממשלה"

הסערה בעקבות פרישתה מהקואליציה של ח"כ עידית סילמן ממשיכה לעורר גלים. הערב, שר הביטחון השתתף בהרמת כוסית עם פעילי מפלגתו וסיפק מספר אמירות מפתיעות (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנץ וגפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הסערה בעקבות פרישתה של יו"ר הקואליציה וחברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה ממשיכה לעורר גלים, הערב (שני), שר הביטחון בני גנץ השתתף בהרמת כוסית עם פעילי מפלגתו וסיפק אמירות מפתיעות.

על פי הדיווח של דפנה ליאל, במהלך האירוע, שר הביטחון, בני גנץ שיתף את פעילי מפלגתו ואמר כי ״החרדים חסרים לי בממשלה הזאת".

הוא אף הוסיף וטען: "שבוע אחד בלי חמץ בבתי חולים לא יקרה כלום. אנחנו בצבא נפעל למצוא את האיזון הנכון בין בג״צ לבין שמירה על המסורת״. כזכור, עידית סילמן טענה כי הרקע לפרישתה היא הוראתו של שר הבריאות לאפשר הכנסת חמץ לבתי חולים.

בהמשך גנץ הסביר מדוע לא ישב יותר עם ביבי בממשלה: "יש מחנה רק לא ביבי ומחנה ביביסטים, אני באף אחד מהם אבל ביבי גרר אותנו לבחירות ולכן לא נוכל ללכת איתו יותר".

כזכור, בסוף השבוע שעבר הודיעה חברת הכנסת ויו"ר הקואליציה, עידית סילמן כי תפרוש מהממשלה, בהודעת הפרישה שמסרה לראש הממשלה בנט כתבה כי "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל".

כאמור, סילמן נימקה את פרישתה מהקואליציה בעקבות הוראתו של שר הבריאות ניצן הורביץ לבתי החולים על פיה יש להתיר הכנסת חמץ, "הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת, היא קו אדום מבחינתי", כתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר