תופעה מרתיחה • צפו

המשטרה חוקרת: מגיעים להתפלל בקבר שמואל הנביא ונשדדים

עשרות אלפי שקלים נגנבו מרכבים בימים האחרונים ממתפללים בקבר שמואל הנביא, באחד מהם מראש ישיבה בירושלים. "קל לפרוץ", מתאר מתפלל מקומי • המשטרה חוקרת (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הגנבים פורצים לרכב (צילום: מצלמות אבטחה)

תופעה: צעירים ערבים פורצים לרכבים של מתפללים שמגיעים להתפלל בקבר שמואל הנביא בנבי סמואל, סמוך לשכונת רמות בירושלים.

בחודשים האחרונים נרשמו מספר אירועים כאלה. באחד מהם נגנב מרכב ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים. באירוע נוסף לפני מספר ימים רכבו של ראש ישיבה שהגיע להתפלל נפרץ וממנו נגנבו עשרות אלפי שקלים.

במשטרת ירושלים אומרים ל'כיכר השבת' כי המקרה עודנו בחקירה. מתפלל שמגיע בקביעות למקום אומר ל'כיכר': "מדובר בצעירים ערבים שגרים פה בכפר ליד, קל להם להגיע ולפרוץ לרכבים".

בתוך כך, משטרת ירושלים ביצעה מספר פעולות חקירה ועצרה אתמול שני צעירים ערבים, אחד מהם תושב יהודה ושומרון, בחשד שפרצו לרכבים במקום. הבוקר (שלישי) הם הובאו לבית משפט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם אבל השופט בחר לשחרר אותם בתנאים מקלים.

במהלך הדיון עורך דינו של אחד החשודים זעם ואמר: ״נמאס לי מהסיטואציות האלה. בקבר נביא סמואל שזה סמוך לקבר שמואל הנביא מגיעים מאות רכבים של דתיים ומידי פעם נפרצים והחשד המידי מופנה נגד תושבי נביא סמואל. אני מכיר את המשיב שנים ארוכות למשיב אין יד ורגל בסיפור הזה.

הדבר היחידי שיש בתיק כמו ברוב התיקים זו מצלמות וידאו שמתעדת אירוע שיכול להיות שהוא פלילי, לא ניתן לזהות את המשיב והמשיב לא זיהה עצמו. אין חשד סביר, חבל גם על הלילה שהוא בילה. גם אם ישוחרר בתנאים הם צריכים להיות קוהרנטיים״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר