אחרי הזלזול

סמוטריץ עונה לבנט: "פרסם חוברת מגוחכת"

בצלאל סמוטריץ' לא נותר חייב לנפתלי בנט, אחרי שזה נשמע מזלזל בשירותו הצבאי. "לא זכור לי שהוא למד רפואה לפני שהוא פרסם את החוברת המגוחכת שלו על הקורונה" (אנשים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' (צילום: Olivier FItoussi/Flash90)

שעות אחרי בליץ' הראיונות בכלי התקשורת, יו"ר הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' השיב לראש הממשלה נפתלי בנט, על כך ש"זלזל" בשירותו הצבאי. "זה כל כך מביך", אמר סמוטריץ, בראיון שהעניק היום (שלישי) לאראל סג"ל וטל שלו ב־103fm.

"מול בנט עברתי משלב העצבים לשלב הרחמים", הוסיף סמוטריץ. "לא זכור לי שהעבר הצבאי המפואר שלי הפריע לו כשרצנו ביחד או בתקופות אחרות. אגב, לא זכור לי שהוא למד רפואה לפני שהוא פרסם את החוברת המגוחכת שלו על המאבק בקורונה".

לדברי סמוטריץ', הוא ראה בראיונות ראש הממשלה "אדם שנראה באמת אובד עצות ואובד דרך, עייף, כועס, מתוסכל. המערכת הפוליטית כולה מתנהלת תחת ההנחה שהסיפור הזה נגמר. אני חושב שאפשר וצריך להרכיב ממשלת ימין עוד בכנסת הזו".

עוד אמר: "אין לי שום טיפת שנאה לנפתלי. יש בי כאב ובעיקר רצון להפיק לקחים ולהבין מה קורה שהולכים לאיבוד". לטענתו, "בתקופת 'שומר החומות' הייתה ממשלת ימין בהישג יד ובנט טרפד את זה במו ידיו".

כזכור, בנט קיים אמש בליץ' ראיונות לערוצי הטלוויזיה, לצד המשך החרם על התקשורת החרדית - חרם אותו החל עם כניסתו לתפקיד ראש הממשלה.

בריאיון ל'חדשות 12' התחייב בנט שלא לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת: "לא בממשלה או בקואליציה". לדבריו: "מי שהיום בברית המטרילים זה עודה עם ליכוד סמוטריץ'".

באשר למשבר הפוליטי, טען רה"מ בנט כי המשבר תפס אותו בהפתעה אך הוא הצליח "לייצב את הסירה". בריאיון אחר ל'כאן 11' התייחס בנט לפרישה של ח"כ עידית סילמן ואמר: "היא הייתה אצלי בבית ובכתה. סיפרה איך ביבי וסמוטריץ' שלחו אנשים לצעוק עם מגפונים ליד הילדים שלה 'נוכלת', 'בוגדת'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר