מרדף אחר המפגע

ירי ברכבת תחתית בברוקלין: חמוש במסכה פתח באש וברח

חשד למתקפת טרור בעיר ניו יורק: בשעת בוקר עמוסת נוסעים נפגעו לפחות 16 איש בתחנת רכבת תחתית: לפי עדי ראייה חמוש פתח בירי ונמלט • מצוד מתנהל, המשטרה: "תשתפו פעולה" (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הכניסה לתחנת הרכבת, היום (צילום: לפי סעיף 27א)

אירוע ירי קשה אירע היום (שלישי) בשעת בוקר, שעון מקומי, בברוקלין שבניו יורק. בתחנת הרכבת התחתית ברחוב 36 סמוך לשדרה 4Av, לא רחוק משכונת בורו פארק, נפצעו לפחות 16 אזרחים בדרגות שונות. לפי כוחות החירום וההצלה שחזו לשירה מצבם של שלושה מהפצועים קשה. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תודרך בנוגע לאירוע.

לפי עדי ראייה, חמוש שלבש מסכת גז פתח בירי היום בבוקר לעבר הנוסעים. החמוש עטה וסט כתום של עובד באתר ברשות התעבורה של ניו יורק ולאחר שפתח באש והצליח לפצוע כמה - נמלט. על פי תחקיר ראשוני של האירוע, עולה כי ייתכן והתוקף השליך רימון עשן בכדי ליצור מהומה ורק אז החל בבירי.

כמו כן ישנו חשד למטעני נפץ שהונחו במקום. ברשת ABC7 בניו יורק דיווחו כי נמצאו גם מספר מכשירים חשודים. המפגע כאמור הצליח להימלט ומצוד מתנהל אחריו.

דובר הקונסוליה הישראלית בניו יורק, איתי מילנר, כתב בטוויטר כי "נכון לשעה זו, לא ידוע לקונסוליה הישראלית על נפגעים ישראלים", הדובר הוסיף: "צוות הקונסוליה עומד בקשר רציף עם הרשויות וגורמים אחרים בקהילה היהודית. עדכונים נוספים בהמשך".

בתמונות מהקרון ברכבת התחתית נראים נוסעים שוכבים על הרצפה, המלאה בכתמי דם. מדובר בשעה העמוסה בנוסעים בימות שגרה. אחד מעדי הראייה תיאר: "נכנסתי לתחנה ובחור צעיר שדימם מרגליו אמר שאנשים נפצעו ומדממים".

הדרמה בניו יורק (לפי סעיף 27 א)

משטרת ניו יורק פרסמה זמן קצר לאחר האירוע כי אין כל מטעני חבלה פעילים בזמן זה. בנוסף ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בדיווח אחר היתקלות חשודה. בנוסף ביקשה המשטרה מהאזרחים להתרחק מן המקום.

החשד כי מדובר בפיגוע טרור. משטרת ניו יורק חסמה את האזור לתנועה ושוטרים רבים הגיעו לזירה. כמו כן לא מעט קווי רכבת נעצרו לתנועה לפי שעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר