הטלטלה הפוליטית

הרבנית קולדצקי לח"כית עידית סילמן: "יש לך זכות גדולה"

ח"כ עידית סילמן, שטלטלה את המערכת הפוליטית עם פרישתה מקואליציית בנט - התקבלה בכבוד אצל הרבנית קולדצקי, שבירכה אותה בחום ושיבחה אותה על המעשה האמיץ בו נקטה (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סילמן עם הרבנית קולדצקי (צילום: ללא קרדיט)

לאחר שהודיעה על פרישתה מהקואליציה בראשותו של ראש הממשלה נפתלי בנט, חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' מתקבלת בכבוד בבתיהם של רבנים ובאירועים של כל המגזרים והחוגים.

בשבוע שעבר הגיעה לביקור חיזוק במעונם של הרבנים שמואל אליהו ויהושע שפירא מ'הציונות הדתית', והיום (שלישי) הגיעה אל עיר התורה והחסידות בני ברק, להתברך אצל הרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

סילמן, שהגיעה עם מספר מצומצם של מקורבים וכן עם איש התקשורת ישראל כהן, התקבלה על ידי הרבנית בחמימות ובכבוד רב ואף הוזמנה לשבת לצידה.

"יש לך זכות גדולה כאשר קמת ועשית מעשה למען הצלה של היהדות ועם ישראל ועל כך תזכי בשכר גדול בשמיים", אמרה הרבנית קולדצקי לח"כ סילמן.

הרבנית הוסיפה ואמרה לסילמן כי "אבי, הרב קנייבסקי זצ"ל, כאב לו מאוד בתקופה האחרונה על כל חילולי השבת והפגיעה בדת ובמסורת היהודית שהממשלה הזו עושה והתפלל שיהיה שינוי לטובה במהרה".

ההקדשה

"נשים צדקניות זוכות לפעמים למה שרבים אחרים אינם זוכים ואת זכית", הוסיפה הרבנית.

הרבנית קולדצקי כתבה לסילמן הקדשה אישית מרגשת: "'יש קונה עולמו בשעה אחת', בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו ממצרים ובזכות נשים צדקניות יגאלו במהרה. זכית!!! אשרייך!!!", ובירכה אותה בסיעתא דשמיא והצלחה מרובה.

סילמן אף קיבלה תמונה מיוחדת של הרבנית קולדצקי יחד עם אביה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

איש התקשורת ישראל כהן סיפר ל'כיכר השבת' כי "בזמן היציאה מבית הרבנית, זכתה סילמן לקריאות עידוד וחיזוק מהעוברים ושבים שתמכו בה על המהלך שעשתה. אנשים צעקו מהרכבים: 'עידית כל הכבוד לך תמשיכי בדרך הזו'".

לאחר מכן המשיכה סילמן אל ביתו של דוד שלה, הגאון הרב צבי פדידה ראש מוסדות 'אור גאון' שהעניק לה את ברכתו ותמיכתו.

סילמן עם הרב פדידה

מ"מ יו"ר הקואליציה, ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד), כינס היום את יושבי ראש סיעות הקואליציה, לפגישת עבודה ראשונה מאז פרישתה של ח"כ סילמן, יו"ר הקואליציה היוצאת, בה סיכמו, לדבריהם, על "המשך עבודה מתואמת ומשותפת לקראת מושב הקיץ הקרוב".

ח"כ טופורובסקי אמר כי הם הקימו לפני כשנה "קואליציה של העדפת המאחד על המפריד, שלראשונה בתולדות מדינת ישראל חיברה בין כל חלקי החברה הישראלית" - תוך שהוא מתעלם כמובן מהדרת והחרמת הציבור החרדי.

יצוין כי מי שייצג את סיעת 'ימינה' בכינוס הוא ח"כ ניר אורבך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר