בדיקת עובדותכשבנט אמר על דבריו היום - "התבכיינות" • צפורה"מ בנט העניק ל-3 ערוצי הטלוויזיה ריאיון ובו חזר כמעט על אותם משפטים - כאשר מחברים את הראיונות ביחד - זה נראה דקלום עלוב. אך למה בנט קרא בעבר התבכיינות? צפו (ארץ)מלמישאל לויכיכר השבת | י"ג בניסן | 14.04.2224תגובות10100:00/8:07נפתלי בנטעידית סילמןהתפרקות הממשלההאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:הנוקם המסתורי: גנבי אופנועים נמצאים קשורים לעמודים עם דבק ומסרי אזהרהדני שפיץ|08:33איילת שקד מתכננת קאמבק; עם מי היא מנהלת מגעים סודיים לריצה משותפת?יוני גבאי|26.06.26בלבוסטה שוודית: עם תינוק בידיים השרה חזרה לשולחן הממשלהדני שפיץ|25.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה15בנט משקר כמו שהוא נושםאימוגים לתגובהגועלללל19.04.22 דיווחתגובהתיקון.. קצב הנשימה שלו יותר איטי מקצב השקרים היוצאים מלועו אימוגים לתגובהשלמה24.04.22 דיווחתגובה14במילה אחת... מסכן אולי נוסיף מילה מסכן גדולאימוגים לתגובהמסכנות14.04.22 דיווחתגובה20אימוגים לתגובהMmzHrrdb17.04.22 דיווחתגובהאת.ה יכול.ה להסביר לנו מה פשר המספר 20 בכל תגובה שלך לתגובה אחרת?אימוגים לתגובהאני20.04.22 דיווח13משקר במצח נחושה על דברים שלא היה ומכחיש דברים כלא היה זה אין בכלל אפילו על פוליטקאי אימוגים לתגובהמשה18.04.22 דיווחתגובה12בנט בנט מה עם החצי שקל על הראשאימוגים לתגובהנש29.04.22 דיווחתגובה11כמעט על כל הפוליטיקאים יש לו קטעים כאלה כל אחד משקר ומזגזג מתי שהוא בשלטוןאימוגים לתגובהג18.04.22 דיווחתגובהיא בנטאטא כמה הנוכל מרעננה משלם לך הא. חמור ובליעל כמו בנט לא היה במשלות ישראל וכנראה לא יהיה.אימוגים לתגובהאבג18.04.22 דיווחתגובה10בנט אדם חלול. רק יודע לקטר ולא עושה כלום. דיבורים קילומטר מעשים מילימטר. אימוגים לתגובהללא שם15.04.22 דיווחתגובה9אם זה לא נכון אז אין שקר בעולם אימוגים לתגובהיוסף20.04.22 דיווחתגובה8חוץ מזה שבנט חולה במחלת השיכחה (אלציימר) הוא גם מספר דברים שלא היו מעולם, על זה נאמר אין כלום כי לא היה כלום.אימוגים לתגובהקנאי15.04.22 דיווחתגובה20אימוגים לתגובהMmzHrrdb17.04.22 דיווחתגובה7מסכן אמן שאלוקים יחזיר אותו בתשובה שלימה ויזכה לראות פני משיח צדקינו אין מה לעשות כל עם ישראל אחים 💞🕎🔯אימוגים לתגובהיהודי14.04.22 דיווחתגובהלא כשה בטוח שהוא בכלל מעם ישראלאימוגים לתגובהחושבים על זה14.04.22 דיווחתגובה6WEST BANK=הגדה המערבית אז כשבנט כותב טור על כך שצריך לפרק את ווסט בנק באתר שקוראים לו ווסט בנק זה קצת טיפשי מצידו לא???...................אימוגים לתגובהאבי05.08.22 דיווחתגובההצגת כל התגובות (15)אולי גם יעניין אותך:בננה לפניך: השוטרים נדהמו מהרכב המוזר שנסע לתומו בכביש | צפואריה רוזן|25.06.26נכדת הנשיא חשפה "סודות מהבית הלבן" - ועוררה סערהאריה רוזן|25.06.26סוף הדרך: פוטין צמא לדלק אחרי שלעג לאירופה דני שפיץ|25.06.26
0 תגובות