אחרי 3 שנות תעלומה, פוענח הרצח

מחבל דאעש רצח את הזוג כדורי: ניסה לרצוח ילדה יום לפני

אחרי כשלוש שנים ללא פענוח של רצח תמר ויהודה כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים, פוענח הרצח על ידי המשטרה והשב"כ: הזוג נרצח בדקירות על ידי מחבל תומך ארגון הטרור דאע"ש (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

פענוח חסר תקדים: ימ״ר ירושלים והשב״כ פענחו את רצח בני הזוג כדורי, הרצח הוא פיגוע על רקע לאומני, המחבל הוא וסים אסעיד תומך דאעש נעצר לפני חודשיים.

הפיענוח קורה שלוש שנים אחרי הרצח בזכות ערנות יוצאת דופן של לוחמי מג"ב בירושלים, כמה שעות לאחר שביצע פיגוע נוסף ורצח עובד זר בביתו בירושלים ופצע אדם נוסף.

המחבל הוא גם זה שניסה לרצוח את הילדה אדר בצלאל בארמון הנציב יממה לפני רצח בני הזוג כדורי, מספר ימים אחרי שביצע את הפיגוע ורצח את הזוג כדורי.

שבועות לאחר הרצח השב״כ עצר את המחבל, שישב במעצר מינהלי בגלל תמיכתו בדאעש ושוחרר רק לפני מספר שבועות, לאחר ששוחרר, הסתובב בין בניינים כדי למצוא דלת פתוחה לרצוח. כעבור כמה ימים ביצע פיגוע נוסף ורצח עובד זר בירושלים.

כמה שעות אחרי רצח העובד הזר בשכונת ארנונה בבירה, ערנות של שוטרי מגב בעוטף ירושלים שזיהו את החשוד שהיה עם תיק גב גדול. בתיק נמצא סכין שאיתו בוצע הרצח של העובד המולדובי.

המחבל שרצח את הזוג כדורי

המשטרה החליטה לעצור את המחבל, והוא נילקח לחקירת שב"כ. בחקירת משותפת של השב״כ ימ״ר ירושלים החוקרים מזהים ששיטת הפעולה שלו הייתה דומה לרצח בני הזוג כדורי.

כך רצח המחבל את הזוג כדורי

בפעילות חקירה מתוחכמת המחבל מודה שהוא רצח את בני הזוג כדורי, בשחזור של הרצח שחזר את הרצח דקה אחר דקה.

הפעם הראשונה שגמלה בליבו לרצוח יהודים הייתה יממה לפני רצח בני הזוג כדורי, הוא הלך לארמון הנציב, תפס ילדה וניסה לרצוח אותה.

הילדה שבנס המחבל לא הצליח לרצוח, הייתה עם צווארון ארוך, מה שהקשה על המחבל בביצוע זממו. יממה לאחר ניסיון הרצח הכושל, המחבל חזר לאותו אזור בארמון הנציב והוא רואה את לפי מה שהוא מספר ״יהודי עם כיפה מוציא קניות מהרכב ונכנס לבית". בשלב הזה, המחבל נכנס לבית ורצח את תמר כדורי הי"ד.

לאחר רצח תמר כדורי המחבל מתחבא בחדר ויהודה יושב במטבח ואוכל. כעבור זמן מה קם יהודה לשירותים וראה את המחבל מסתתר.

כשיהודה מזהה את המחבל, מתפתח מאבק אלים מאוד בין יהודי כדורי הי"ד למחבל, המחבל מצליח לרצוח את יהודה ונמלט.

אחרי הרצח, החליט המחבל להישאר בביתם של בני משפחת כדורי והלך לישון. בבוקר לקח תפוח וחזר לביתו.

הראייה

בזירת הרצח נמצאה טביעת נעל של נעל שיוצרה בחברון. בחיפוש בביתו בחברון נתפס התיק שאיתו הגיע לפיגוע בביתם של רצח בני הזוג כדורי, בתוך התיק נתפסה גם הנעל שאיתה ביצע את הפיגוע ועל הנעל נתפסה טיפת דם של יהודי כדורי ז״ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר