תיעוד ענק

120 שנה להולדת הרבי: אלפים במעמד הגדול של חב"ד

מוטי שטיינמץ עם אחד הביצועים היפים ל'ארבע בבות', רגע מרגש עם הרב אסמן שעלה לבמה ושר עם הקהל העצום את הניגון העוצמתי "נייעט נייעט ניקאוו" ותפילת ההמונים לרפואת פצועי הפיגוע שהתרחש בעיצומו של המעמד (חסידים)

מוטי שטיינמץ במעמד של חב"ד (צילום: מנדי הכטמן, לוי ישראלי)
עוצמה חב"דית: עשרות אלפים השתתפו במעמד המסורתי של חסידות חב"ד לציון 120 שנים להולדת הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם מנדל שניאורסון.

האירוע התקיים באצטדיון בלומפילד בתל אביב, בהפקת מטה משיח וניידות חב"ד והשתתפו בו גדולי רבני חב"ד, ובראשם חברי בית הדין של חב"ד הגאון רבי משה הבלין - רב העיר קרית גת, הגאון רבי יוחנן גור אריה - רב העיר חולון, רבני מכון הלכה חב"ד, שלוחים, ראשי ישיבות, אישי ציבור וקהל גדול של אנשים, נשים וילדים.

על הבמה הופיעו שורה של אמנים; מוטי שטיינמץ, יוני שלמה, מנדי ג'רופי, ישראל אדלר, אריאל זילבר, ברק גרוסברג, בנצי קלצקין, בליווי תזמורתו של דני אבידני ומקהלת מלכות החסידית.
בעיצומו של המעמד הענק התרחש הפיגוע האכזרי ברחוב דיזינגוף בתל אביב. בעקבות כך, כוחות משטרה רבים הוזעקו לאיצטדיון כדי לאבטחו וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שהיה בדרכו לאירוע, חזר לביתו בעצת מאבטחיו ושיגר את ברכתו מרחוק. דקות לאחר הפיגוע, נערכה במקום אמירת פרקי תהילים המונית לרפואת הפצועים.

רגע מרגש נרשם בעת שרבה הראשי של אוקראינה, הרב משה אסמן, הוזמן לעלות לבמת הכבוד. מארגני הכנס העניקו לרב אסמן תעודת הוקרה על מסירותו למען יהודי אוקראינה ועל קידוש השם שעשה בעולם כולו. הרב אסמן הנרגש הודה על ההוקרה והחל לשיר יחד עם הקהל העצום את "ניעט ניעט ניקאוו" - שיר רוסי עממי שהפך לניגון חב"די עוד בתקופת האדמו"ר הקודם, הריי"צ, שמעביר את המסר שהכל מאת ה' ואין עוד מלבדו.

"אנחנו זוכים לקיים את המעמד האדיר לציון הולדתו של הרבי כבר עשרות שנים" אומר הרב שלמה מרגליות, מנכ"ל ניידות חב"ד. "ביום יום, במשך כל השנה, כולם חווים ופוגשים את הפעילות האדירה והבלתי נדלית של שליחי חב"ד, הן בתורה והן בחסד, ובאירוע הזה אנחנו מבקשים להצדיע לרבי שמכוחו כולנו פעילים", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר