"מה עשית? הצטלמת עם ביידן?"

אבידר: בנט התעסק בעצמו, מה שחשוב לו זה להיות רה"מ

חבר הקואליציה שפרש מהממשלה ח"כ אלי אבידר במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט: "סילמן סיפרה לך על הלחצים ומה עשית? הלכה להצטלם עם ביידן? הלכת לישון?". צפו בדברים (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אבורמי לינשה)

חבר הקואליציה שפרש מהממשלה, ח"כ אלי אבידר, במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט: "סילמן סיפרה לך על הלחצים ומה עשית? הלכה להצטלם עם ביידן? הלכת לישון?". הריאיון המלא ישודר ב'מגזין פסח' ב'כיכר השבת'.

ח"כ אבידר התייחס ליחסיו עם רה"מ בנט ואמר: "אנחנו לא יושבים כבר הרבה זמן, ישבתי איתו פעמיים לישיבות עבודה, היו ישיבות די קשות, הבעתי ביקורת כפי שאני רואה. על ההזדמנות שיש לו, כאילו משמיים נתנו לו את האפשרות להיות ראש ממשלה היסטורי מאז קום המדינה, של כל כך הרבה זרמים, כל כך הרבה מפלגות, הוא לא התעלה לפוטנציאל הזה, הוא מתעסק בעצמו, כשאתה מתעסק בעצמך - החכ"ים שלך אוכלים קש כל הזמן, הם רואים שהוא דואג לעצמו אז הם ידאגו לעצמם, זו הסיבה שהתפרקה לו המפלגה.

לדבריו: "ממשלה תתפרק ברגע שאנחנו לא נעמוד בציפיות של הציבור שלנו, המפלגות הליברליות הן פשוט נאיביות, הן לא מספיק פוליטיקאיות. ממשלה אחרת בשם של מישהו שאתה לא אוהב שאני מזכיר (נתניהו. י-כ) הוא גם עם 30 ח"כים בקואליציה היה מצליח להחזיק את הממשלה".

לבנט אין את הכישרון?

"אני חושב שהוא לא התעלה לפוטנציאל, הוא היה צריך להחזיק את המפלגה שלו, מפלגה של שישה מנדטים הוא לא הצליח להחזיק. מה זאת אומרת 'עידית סילמן סיפרה לי שהיא עוברת לחצים קשים', מה עשית? היא סיפרה לך והלכת לישון? סיפרה לך והלכת לתווך בין רוסיה לאוקריאינה? הוא תקף אותה, זה מה שנקרא 'גאון'.

"מה עשית כששמעת שתוקפים את הח"כים שלך? הלכת להצטלם עם ביידן? אם אין לך את המפלגה שלך - אין לך ממשלה, מה לא הבנת בדיוק? התעסקת בעצמך, או שמבחינתו להיות ראש ממשלה זה מה שחשוב ובזה זה מסתיים והוא רק מושך זמן. זה כישלון שלו, זה כישלון שלו".

כאמור, הריאיון המלא ישודר ב'מגזין פסח' ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר