האבטחה לכותל תתוגבר

בנט על ההסלמה בירושלים: "נותנים יד חופשית"

ההסלמה הביטחונית בירושלים: ראש הממשלה ובכירי השרים, קיימו שיחת חיתוך מצב ביטחוני ולאחריה הודיעו, "כוחות הביטחון ממשיכים לקבל יד חופשית" | האבטחה לכותל תתוגבר (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנט (צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים לפני זמן קצר (ראשון) שיחת חיתוך מצב ביטחוני, עם שר הביטחון, שר החוץ, השר לביטחון פנים, הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה, ראש השב"כ, נציבת השב"ס, ראש המל"ל, מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי ובכירים נוספים.

בפתח השיחה הביטחונית, הציגו גורמי הביטחון את עיקרי תמונת המצב המודיעינית והפעילות המבצעית במוקדים השונים.

ראש הממשלה הדגיש, כי יש להמשיך ולעשות כל מאמץ על מנת לאפשר לבני כל הדתות לחגוג ולציין את מועדיהם הדתיים בירושלים. עוד הדגיש רה"מ, כי יש להמשיך ולטפל בפורעים שמפרים את הסדר הציבורי ומנסים לפגוע בשגרת החג, וכן הנחה לתגבר את אבטחת האוטובוסים לכותל ולעיר העתיקה.

ראש הממשלה הנחה להמשיך את הטיפול בגורמים מסיתים שמפיצים חדשות כזב (פייק ניוז) וסרטונים ערוכים על אלימות כנגד מתפללים מוסלמים במטרה להלהיט את השטח ולפגוע בשגרת הרמדאן.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר לאחר מכן לכלי התקשורת: "משימת העל היא מתן ביטחון לאזרחי ישראל בכל רחבי הארץ. כוחות הביטחון ממשיכים לקבל מהדרג המדיני יד חופשית לכל פעולה שתעניק ביטחון לאזרחי ישראל. אנחנו פועלים להרגעת השטח מחד, ומאידך פועלים באופן נחרץ נגד גורמים אלימים. כוחות הביטחון ערוכים לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר