אחרי שקט ארוך

רקטה שוגרה לעוטף עזה ויורטה ע"י לוחמי ההגנה האווירית

לאחר שקט של כחצי שנה מכיוון עזה, הערב, הופר השקט ורקטה ששוגרה לכיוון עוטף עזה - יורטה על ידי לוחמי ההגנה האווירית • אתמול נשמעו אזעקות בנחל עוז ושער הנגב (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
רקטות מעזה לישראל בשנה שעברה (צילום: Edi Israel/Flash90)

אזעקת צבע אדום נשמעה הערב (שני) ביישובים כיסופים ועין השלושה שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר בתגובה הראשונית: "הופעלה התרעה במרחב עוטף עזה. הפרטים בבדיקה".

על פי הידוע עד כה, נראה שהירי הרקטי מעזה חודש - לאחר חצי שנה של שקט. בשעה 20:22 נשמעה כאמור אזעקה ביישובים כיסופים ועין השלושה, כאשר התושבים מדווחים על קולות נפץ ששמעו לאחר האזעקה.

על פי הודעת דובר צה"ל, זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

בימים האחרונים - בעקבות המצב הביטחוני, בצה"ל פרסו כיפות ברזל נוספות בדרום, וכן הגבירו את הכוננות בסוללות כיפת ברזל - מחשש לירי.

במועצה האזורית אשכול הוציאו הודעה לתקשורת לפיה, לא יודע על נפגעים או נזק כתוצאה מהשיגור; "לפני זמן קצר הופעלה התרעת צבע אדום בכיסופים ובעין השלושה. זוהה שיגור אחד לשטחנו שיורט בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל. לא נגרם נזק ואין נפגעים בגוף".

"אנו בקשר שוטף עם הצבא ואין שינוי בהנחיות לתושבים. ככל שיהיה שינוי, אנו נעדכן", נאמר בהודעה המלאה.

ממד"א נמסר: "בהמשך לאזעקת צבע אדום שנשמעה בדקות האחרונות בעוטף עזה. לא התקבלו כל קריאות בקו החירום 101 של מד"א".

כזכור, אתמול נשמעו אזעקות בנחל עוז, ושער הנגב. מספר דקות לאחר מכן, צה"ל הודיע כי מדובר בהתרעת שווא. ככל הנראה, האירוע הנוכחי מגיע על רקע המתיחות הביטחונית בירושלים, בצל העימותים בהר הבית.

יצוין, כי לפני שבוע, ראש הממשלה בנט העניק בליץ ראיונות לכלי התקשורת הכללית - בעקבות פרישת סילמן, שם התרברב כי בניגוד לממשלה הקודמת שהבליגה על ירי רקטות, הוא קבע יחד עם חבריו לממשלה - תג מחיר לטרור העזתי - גם על בלוני תבערה. כעת עם המשבר הפוליטי עם רע"מ, יהיה מעניין לראות את התגובה של בנט וחברי ממשלתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר