באישון לילה

בעקבות ירי הרקטה: צה"ל תקף סדנה לייצור אמל"ח בעזה

לאחר יירוט הרקטה מרצועת עזה, מטוסי קרב ישראליים תקפו הלילה מספר רכיבים והשמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, כך נמסר מדובר צה"ל (צבא וביטחון)

(צילום: פלאש 90)

מטוסי קרב תקפו הלילה (שלישי) מספר רכיבים והשמידו סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, כך נמסר מדובר צה"ל.

התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור רקטה מרצועת עזה, אשר יורטה מוקדם יותר אמש על ידי לוחמי הגנה אווירית.

ירי הרקטה מגיע לאחר לאחר חצי שנה של שקט. בימים האחרונים - בעקבות המצב הביטחוני, בצה"ל פרסו כיפות ברזל נוספות בדרום, וכן הגבירו את הכוננות בסוללות כיפת ברזל - מחשש לירי.

"צה"ל רואה בחמאס את האחראי למתרחש ברצועת עזה", מסר דובר צה"ל.

דובר חמאס חאזם קאסם, התייחס לתקיפתו של חיל האוויר ברצועת עזה ואמר: "כל הכבוד לאנשי ההתנגדות שהתעמתו עם מטוסי הקרב של האויב באמצעות מערכת ההגנה האווירית שלנו". קאסם טען כי צה"ל תקף "מוצבים ריקים", דבר שמסתדר עם הודעת דובר צה"ל. הזרוע הצבאית של חמאס טענהה כי במהלך התקיפה הישראלית, שיגרה טילי נ"מ לעבר המטוסים דבר שלא אומת.

יצוין, כי לפני שבוע, ראש הממשלה בנט העניק בליץ ראיונות לכלי התקשורת הכללית - בעקבות פרישת סילמן, שם התרברב כי בניגוד לממשלה הקודמת שהבליגה על ירי רקטות, הוא קבע יחד עם חבריו לממשלה - תג מחיר לטרור העזתי - גם על בלוני תבערה והתקיפה הלילה היא ככל הנראה כחלק מניסיונו להראות כי הוא עומד במילתו למרות האיומים של רעמ לפרוש מהממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר