לאחר הפרות הסדר

הוארך מעצרם של הפורעים הערבים מי-ם

הוארך מעצרם של עשרים חשודים ערבים שנעצרו ע״י המשטרה באירועי הפרות סדר ואלימות שלשום באזור העיר העתיקה בירושלים לאחר שיידו אבנים על אוטובוסים (משטרה)

הפורעים בירושלים (צילום: ג'מאל עווד, פלאש 90)

לבקשת המשטרה, אמש הוארך בבימ״ש מעצרם של חשודים שנעצרו שלשום באירועים שונים של הפרות סדר אלימות, תקיפה, יידוי אבנים ושיגור זיקוקין לעבר כוחות משטרה ואזרחים באזור העיר העתיקה בירושלים.

בין החשודים שהוארך מעצרם, חשודים שיידו אבנים לעבר אוטובוסים בהם החשוד שעל פי החשד גרם לאוטובוסים להאט באמצעות רכבו במכוון, איפשר ואף היה שותף לידוי האבנים לעברם. בנוסף להם, הוארך מעצרם של חשודים שיידו אבנים וזיקוקין מגגות בתים בעיר העתיקה לעבר כוחות משטרה ועוברי אורח וכן בגין מקרה של תקיפת מתפללים בעת שצעדו בעיר העתיקה בירושלים.

המשטרה ממשיכה בחקירת המקרים תוך ביצוע פעולות מגוונות לאיתור ומעצר חשודים נוספים המעורבים באירועים אלו.

דובר המשטרה מסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק ומפרי סדר ותפעל למיצוי הדין עמם".

כזכור, אתמול בבוקר התקיימה הערכת מצב מיוחדת בחפ״ק המשטרה שהוקם בנקודת הכותל המערבי, בראשות מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ובהשתתפות מפקדים נוספים ונציגי גופי הביטחון.

בסיום הערכת המצב אמר מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי: "המעצרים הרבים שבוצעו בימים האחרונים של הפורעים, מוכיחים שמשטרת ישראל לא חוששת לפעול בנחישות ובעוצמה מול כל מי שמנסה לפגוע בביטחון ולהסית לאלימות. זהו הישג מבצעי משמעותי שאיפשר את המשך תפילות הרמדאן כסדרן".

"בימים האלה אנו משקיעים כוחות מבצעיים של משטרת ישראל במחוז ירושלים, ועדין אנו ממשיכים לשמר כוח גם בשאר מחוזות המשטרה. יש לא מעט אירועים וניסיונות להצית את השטח ולא רק בירושלים. דאגנו לסגור מעגל ולהביא למעצר של החשודים מהאירועים האלימים אתמול, מתקיפת החרדים בסמטאות, יידוי האבנים לעבר האוטובוסים ומאירועים נוספים. למעצרים האלה יש משמעות גדולה עבורנו ועבור הציבור בישראל שרואה שהמשטרה שלו לא מוותרת ולא מבליגה על פגיעה בביטחון. אנחנו כמשטרה לא מורתעים ולא חוסכים בשום אמצעי ופעולה בכדי לשמר את השקט ולדאוג לביטחון המתפללים והמבקרים בעיר העתיקה", אמר שבתאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר