"בניה ללא היתר"

ח"כ משה ארבל הגיש תלונה במשטרה נגד רה"מ נפתלי בנט

ח"כ משה ארבל הגיש תלונה במשטרת כפר-סבא נגד ראש הממשלה נפתלי בנט לאור החשיפה בבג"צ כי הבניה בבית ראש הממשלה ברעננה נעשתה ללא היתר בניה (אקטואליה)

ארבל והתלונה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ משה ארבל מש"ס הגיש היום (שני) תלונה במשטרת כפר-סבא לאור החשיפה בבג"צ כי הבניה בבית ראש הממשלה נפתלי בנט נעשתה ללא היתר בניה.

במכתב תלונה שהגיש לסנ"צ שרון מנור, מפקד תחנת כפר סבא, על בנייה ללא היתר בניגוד לחוק התכנון והבנייה בבית ראש הממשלה ברעננה כותב ח"כ ארבל כי בניה ללא היתר :מהווה עבירת בנייה חמורה" אשר עונשה עשוי "להגיע כדי מאסר".

"במהלך הדיון בבית המשפט העליון היום בעתירת שכני ראש הממשלה נגד העברת מעון ראש הממשלה הרשמי לביתו הפרטי ברעננה", כותב ח"כ ארבל, "התברר שעדיין לא התקבלו היתרי הבנייה לשיפוצים הנרחבים שבוצעו בביתו של ראש הממשלה במימון המדינה. יובהר, גרסתם הרשמית של נציגי משרד ראש הממשלה היא שעבודות הבנייה וההתאמה במעון ברעננה הסתיימו. למרות זאת נציגת המשרד הודתה כי טרם התקבלו ההיתרים והעבודות מצויות בשלבים ראשונים בלבד של קבלת ההיתר".

ארבל הוסיף וכתב: "כידוע לך, בניה ללא היתר הוועדה המקומית לתכנון ובניה מהווה עבירת בנייה חמורה לפי סעיף 145 לחוק התכנון והבנייה אשר עונשה עשוי להגיע כדי מאסר. במקרה זה זוהי המדינה אשר הודיעה באופן רשמי וחד-משמעי לבית המשפט העליון שעבודות בנייה משמעותיות בוצעו ללא היתר בבית ראש הממשלה. חזקה כי עבודות אלו נעשו על דעתו של ראש הממשלה אשר הבית מהווה קניינו הפרטי".

את מכתבו מסכם ח"כ ארבל: "עם כל הצער שבדבר, לא ראיתי מנוס מלהגיש תלונה זו נוכח העבירות שבוצעו בבירור ע"י המדינה וראש הממשלה בעניין זה. אין לי ספק שלמרות הרגישות הפוליטית משטרת ישראל לא תתעלם מהפרת חוק בוטה ומוצהרת ותפעל בתקיפות לאכיפת החוק מבלי לעשות איפה ואיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר