לא מסוגל יותר לבד

"אם ל11 מאושפזת במצב קשה בעין כרם"

שמואל ולאה חשבו שהכאב מאחוריהם, אך נתקלו בניסיון נוסף וקשה לאחר לידת בנם ה-8:" בימים אני רץ בין לאה לילדים, בלילות מנסה לחשוב מאיפה עוד לא לוויתי כסף" (חדשות)

לאה מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם חלושה ודואגת (צילום: שאטרסטוק | יח"צ)

אם ל11 ילדים המתגוררת בשכונות הצפון בירושלים מאושפזת במצב קשה בבית החולים עין כרם.

בהודעה מזעזעת שמסר בעלה, חשף כי איבד את אשתו הראשונה לפני 16 שנים וכעת עומד בפני טלטלה נוספת המאיימת על שלמות הבית.

" קוראים לי שמואל ואני בן 37 וגר ברחוב בר אילן בירושלים. לפני 16 שנים קברתי את אשתי הראשונה ונשארתי אלמן צעיר עם 3 יתומים קטנטנים.

עברתי תקופה קשה ומייסרת עד שנישאתי בשנית ללאה. כל אחד מאיתנו ניסה לזנוח מטען כואב מאחור ולהתחיל מחדש עם הרבה תקווה ואמונה. אחרי שנה מהחתונה נולד לנו בן משותף והבית התמלא שוב באושר" תיאר את השתלשלות העניינים.

לפרטים המלאים הקליקו כאן>>>

שמואל ולאה חשבו שהכאב מאחוריהם ומעתה מצפה להם רק טוב, אך נתקלו בניסיון נוסף וקשה לאחר לידת בנם השמיני:

"פתאום לאה התחילה להרגיש כאבים מוזרים והרופאים נלחצו, אחרי שבוע הגיעו תוצאות קשות. לאה אשתי, אם חמה ואוהבת לכל 11 ילדי, חלתה במחלה הקשה.

קשה לי לתאר לכם את הסיוט שעובר עלינו, לאה מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם חלושה ודואגת. אני מנסה להסתדר עם הילדים לדאוג להם לבגדים, אוכל ושגרה, אבל לא מצליח.

אני נאלץ להחסיר הרבה שעות בעבודה והמשכורת שגם ככה היתה מצומקת, לא מספיקה לי לקנייה פשוטה בכל זול.

בימים אני רץ בין לאה לילדים, בלילות אני מתהפך במיטה, מנסה לחשוב מאיפה עוד לא לוויתי כסף.

המחלה הציפה לכולנו טראומות מהעבר והמצב הרגשי בבית לא פשוט, הגעתי לקצה גבול היכולת ואני מרגיש על סף התמוטטות! אני מתחנן אליכם, תעזרו לי להציל את אשתי, תשמרו על הבית שנבנה בשנית, ספוג בדמעות של אבל.

11 ילדים נושאים אלי עיניים, אני יודע שאסור לי ליפול, אבל לא מסוגל יותר לבד. בבקשה תעזרו לי להציל את לאה, לדאוג לילדים ולשמור על הבית שלא יתרסק בשנית!" ביקש בדמעות.

מרן הגאון ר' מרדכי גרוס שליט"א עבר אף הוא על פרטי המקרה והוסיף את המלצתו וברכתו למען הצלת נפשות: "כל התורמים לקרן והסירותי מחלה של ועד הרבנים ינצלו מכל מחלה מידה כנגד מידה! ויזכו לעשות שמחות בביתם ולרוות נחת מכל צאצאיהם מתוך בריאות ופרנסה ברווח"

לתרומה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר