אחרי מעצרי השווא של הילדים

משפחת כדורי תגיש תביעת ענק נגד המשטרה

שנים אחרי רצח הזוג כדורי בו נעצרו ילדי משפחת כדורי החפים מפשע, משפחת כדורי נערכת לתביעת ענק נגד המשטרה, שכן התברר כי הרקע לרצח הוא לאומני (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

שבועות בודדים אחרי פענוח רצח הזוג כדורי, ולאחר שהתברר כי הרקע לאירוע הוא לאומני, במשפחה החליטו להיערך לקראת הגשת תביעת ענק נגד המשטרה.

המשטרה בשלבים ראשוניים של החקירה עצרה את ילדיהם של הזוג כדורי ושחררה אותם. אלא ששנים אחרי, פוענח הרצח והתברר כי הם נרצחו על ידי מחבל דאע"ש.

בנוסף, גם הכלה של משפחת כדורי נעצרה כשהייתה תקופה קצרה אחרי לידה, ובמשטרה סירבו במהלך המעצר לכלה להניק את ילדה.

כזכור, שלוש שנים וחצי חלפו מאז הרצח הכפול של בני הזוג כדורי, יהודה בן ה-71 ורעייתו תמר בת ה-68, בביתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, אך למעט סרטון קצר ממצלמות האבטחה, שבה נצפה גבר צעיר שזהותו אינה ידועה לאיש, לא היה למשטרה כל קצה חוט.

בתחילת החקירה העריכו במשטרה, כי כמה ימים לפני שבני הזוג אותרו, ביום חמישי ד' בשבט, 10 בינואר, נכנס הרוצח לבית המשפחה ודקר את בני הזוג למוות. כוחות המשטרה שהוקפצו למקום, החלו לחפש ראיות בזירה - אך לא מצאו, ומאז הם התייחסו אל הרוצח כאל "אלמוני", כשכאמור - רק היום הותר לפרסום פיענוח הפרשה.

באופן חריג, ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית, הוזעק אף הוא לזירה, אך הדבר לא סייע למציאת ראיות שיסייעו בפתרון הרצח. חקירת המשטרה העלתה כי לבני הזוג כדורי לא היה רקע פלילי וגם לא סכסוך עם איש, כך שהתעלומה - רק התעצמה.

רק לאחרונה - בכיר במשטרה, המעורב בחקירת הרצח, סיפר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו עד היום עושים פעולות חקירה, זה תיק חקירה שלא מניחים בצד, זו הייתה זירת רצח קשה, זו חקירה מורכבת ומטלטלת, התיק הזה עובר לי יום יום בראש, עד היום".

"בכל זירת רצח יש קצה חוט", הוא חידד את התעלומה שבסיפור, "ברצח הזה - לא היה". הסיבה, הבית נותר נעול לאחר הרצח ולא זוהו סימני פריצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר