מחשש לסלמונלה

הריקול בשטראוס הורחב לכלל הממתקים המיוצרים במפעל

אחרי שהתגלו ליקויים בממתקים שונים של חברת 'שטראוס', ואחרי שהוכרז ריקול על עשרות מוצרים, כעת החליטו בחברה על ריקול לכלל המוצרים במפעל הממתקים בנוף הגליל (ארץ)

(צילום: משה שי פלאש 90)

בחברת הענק 'שטראוס' הוחלט על ריקול של כלל המוצרים המיוצרים במפעל החברה בנוף הגליל, זאת לאחר שביצעה כבר ריקול על שורת מוצרים בשל חשש להימצאות חיידקים.

בין המוצרים עליהם הוכרז ריקול מחשש להימצאות סלמונלה, בנוסף למוצרים שכבר הוכרז עליהם ריקול: שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג'י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י, המסטיקים וסוכריות הטופי בכל תאריכי התפוגה.

בנוסף, בחברת שטראוס הוחלט כי ייצור המוצרים ייפסק עד לגילוי התקלה שמביאה לליקויים.

אתמול אמרו במשרד הבריאות כי חברת שטראוס הודיעה למשרד שתוצאות המעבדה על מוצריה הגיעו והתבררו כחיוביות.

ב'שטראוס' הבהירו כי כלל המוצרים כבר נמצאים במסגרת ההחזרה היזומה שכבר בוצעה על ידם, משרד הבריאות ביצע לאורך היום ביקורת שבמסגרתה נעשו מספר פעולות בדיקה נוספות שלאחריהן יוחלט על הצעדים הבאים.

במשרד הבריאות מבהירים, כי התשובות שהתקבלו הם על מוצרים שנמצאים במפעל ולא מוצרים המצויים בשוק. החברה תמשיך לעדכן את משרד הבריאות על ממצאים נוספים.

כזכור, אמש הודיעה חברת 'שטראוס' כי החליטה לאסוף את כל מוצרי השוקולד שייצרה בחודשיים האחרונים, זאת לאחר שבבדיקה שגרתית שנערכה במפעל השוקולד של עילית, התגלו מספר דגימות של סלמונלה בקו הייצור, בו יש חומר גלם לייצור מוצרי שוקולד.

במקביל, חברת אסם נסטלה מבקשת ליידע את הציבור על כך שבחלק מאריזות קפסולות קפה אספרסו קלוי וטחון, סטארבקס PIKE PLACE, נמצאה תקלת סימון על גבי האריזה - מוצר שמכיל קפאין סומן בטעות כנטול קפאין.

מדובר באריזות סטארבקס PIKE PLACE בלבד, בר קוד 7630477891677: אצווה 1299378602, עדיף להשתמש לפני 26.10.2022 ואצווה 2013378602, עדיף להשתמש לפני 13.01.2023.

ב'אסם' ביקשו כי צרכנים שצורכים קפה נטול קפאין לא יצרכו את המוצר והם מוזמנים להתקשר לשירות הצרכנים לקבלת מוצר חלופי, המוצר בטוח לשימוש עבור צרכנים שצורכים קפה המכיל קפאין. החברה פועלת לאיסוף המוצרים.

מ'אסם' נמסר: "אסם נסטלה מתנצלת על תקלת הדפוס ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה. משרד הבריאות עודכן בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר