"יהודים להתעורר" • צפו

הפיגוע באריאל: הפגנה בכניסה לכפר המחבלים

עשרות יהודים תושבי שומרון, הגיעו הערב, ליד הכפר ממנו יצאו שני המחבלים שרצחו בליל שבת את המאבטח היהודי • המפגינים הבהירו: "לא ניתן לממשלה להכיל טרור". צפו (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ההפגנה בסמוך לכפר המחבלים (צילום: באדיבות המצלם)

עשרות יהודים תושבי השומרון, הגיעו בשעה האחרונה (מוצ"ש) סמוך לכניסה לכפר קראוות בני חסן, ממנו יצאו המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בעיר אריאל בליל שבת קודש.

המפגינים נושאים שלטי מחאה בהם נכתב בין השאר "לא להכלת הטרור" ויהודים להתעורר". בעקבות ההפגנה חסם צה"ל את הכניסה לכפר.

אחד ממארגני ההפגנה, ישי מרזל, הסביר כי מטרת ההפגנה היא להבהיר לחברי הממשלה, שלא ניתן להכיל את הטרור הערבי.

"איננו מוכנים לשבת בבית ולחכות לנרצח הבא. אנחנו קוראים לציבור לצאת לרחובות ולא לחכות לרצח הבא ולא לתת לממשלה להכיל את הטרור", הסביר מרזל.

כזכור, מאבטח ישראלי נרצח אמש, ליל שבת קודש, מירי מחבלים על עמדת האבטחה בכניסה המערכבית לעיר אריאל. המאבטח, שהיה בעמדת השמירה יחד עם ארוסתו - הגן עליה בגופו. הנרצח הוא דולב ויאצ׳סלב (ולדי) הי"ד, תושב בית שמש.

שני המחבלים, שתועדו במצלמות האבטחה, נמלטו מהזירה אך לאחר כ-20 שעות של מאמץ מודיעיני ומבצעי הם נעצרו בכפר קראוות בני-חסן. השניים לא התנגדו למעצר ויחד איתם נתפסו הנשקים. כמו כן, מספר מבני משפחתם נעצרו על ידי כוחות הביטחון.

מתחקיר של צה"ל עולה כי המחבלים הגיעו לעמדת השמירה ופתחו בירי, לאחר מכן הם ירדו מהרכב וירו במאבטח מטווח אפס. לאחר מכן השניים נמלטו מהזירה וכוחות הביטחון פתחו במצוד אחריהם.

שעות לאחר מכן נתפס רכבם שהוצת על ידם, והערב, סמוך לצאת השבת, כוח של ימ"מ יחד עם לוחמי צה"ל נכנסו לכפר קראוות בני-חסן ולכדו את השניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר