ניצב משנה ח'

מפקד הימ"מ הועלה לדרגת תת ניצב. תיעוד

ניצב משנה ח', מפקד הימ"מ, עלה הבוקר לדרגת תת ניצב בטקס שנערך במטה הארצי בירושלים, לאחר ההכרזה על הימ"מ כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור: "חוד החנית" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, ומפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, העניקו הבוקר (ראשון) את דרגת תת הניצב למפקד הימ"מ, ניצב משנה ח', מפקד הימ"מ.

את הדרגה העניקו לו השלושה לאחר שאישרו את העלאת התקן של מפקד הימ"מ באופן קבוע לדרגת תת ניצב בשל הכרזת ראש הממשלה, נפתלי בנט, כי הימ"מ תהיה היחידה הלאומית ללחומה בטרור.

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, אמר בטקס הענקת הדרגות:"הימ"מ נמצאת בחוד החנית של הלחימה בטרור, ואזרחי ישראל חבים לה רבות. לכן היה טבעי מבחינתי שהיחידה תוגדר כיחידה לאומית, ומפקד הימ"מ יועלה לדרגת תת ניצב.

"ח', אתה מהלוחמים המובחרים ביותר שלנו, ומוביל ביחד עם אנשיך את הימ"מ להישגים מרשימים במאבק בטרור. אין ראוי ממך לזכות בדרגת תת ניצב, ואני יודע שתמשיך להוביל את היחידה אל הפסגות הבאות".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הוסיף:"אם רק היו יודעים אזרחי מדינת ישראל את שעושים בימ"מ. הלחימה העיקשת בטרור, לכידת מחבלים, סיכול טרור ופעילות מול הפשיעה הקשה ביותר, זו שפוגעת באיכות חייהם של האזרחים. הימ"מ היא הזרוע הארוכה שלנו למשימות המיוחדות והמורכבות ביותר. לוחמים מובחרים ומפקדים מעולים בראשם עומד היום תת ניצב ח'.

"לאחר שהבאנו להכרזת הימ"מ כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור של מדינת ישראל אך זה טבעי שיעלה תקן מפקד היחידה לדרגת תת ניצב כהוקרה והערכה כלפי היחידה ומפקדה".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, אמר:אתמול נחשפנו לעוד שיתוף זרועות מוצלח בין צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל שהוביל את לוחמי הימ"מ ללכוד את המחבלים הנפשעים שביצעו את הרצח של המאבטח הגיבור באריאל. נמשיך לרדוף בכל זמן ומקום את מבקשי רעתנו.ברכות לח׳ על קידומו לדרגת תנ״צ כמפקד הימ"מ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר