בזעקות שבר ובכי

המאבטח שנרצח הובא למנוחות: "אתה גיבור"

ויאצ'סלב גולב המאבטח ממשפחה חרדית שנרצח בשבת בכניסה ליישוב אריאל הובא למנוחות • משפחתו ספדה: "היה לך לב כל כך גדול וכל כך טוב, נספר עליך לילדים" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילומים: יונתן זינדל פלאש 90)

אימו של ויאצ'סלב גולב, המאבטח שנרצח בכניסה לעיר אריאל על ידי מחבלים לאחר שהגן על ארוסתו בפיגוע מיררה בבכי על קברו הטרי של בנה. אביו אמר קדיש בקול שבור.

"היה לך לב כל כך גדול וכל כך טוב, נספר עליך לילדים ולנכדים ותהיה דוגמה בשבילם" ספד לו בן דודו.

ראש עיירת בית שמש עליזה בלוך ספדה ואמרה: "ולדי-דניאל שלנו אתה גיבור, כך נזכור אותך כולנו. ולדי-דניאל עמדת בפתח הכניסה לאריאל והגנת כחומה בצורה למול כדורי המחבלים הנפשעים הרצחניים. עמדת כחומה בצורה עד שקרסת ממכת האש הרצחנית".

"שמרת וגוננת על האחים שלך והוריך. למדת בבית הספר עתיד דביר בעיר בית שמש וגם שם המורים שלך החל מאמש מדברים על העוצמה שלך. על כך שהיית סלע איתן. השקט שבך אפיין אותך גם בביצוע המשימות בצבא. ולדי-דניאל חשב על אחרים לפני שחשב על עצמו. המסירות, האחריות, העוצמה שלו ראויה לכל מילות גבורה. אנחנו נמשיך כאן בעיר לספר את סיפורו של ולדי-דניאל. נספר את גבורתו, נעשה הכול שהיא לא תישכח."
עוד אמרה כי "אנחנו לא ניתן למחבלים הנפשעים להרפות את ידינו. אנחנו לא ניתן למחבלים שפלים לעצור אותנו במסע שלנו. נעשה הכול שכל אחד מילדי בית שמש, מכל הקהילות ומכל המגזרים, ייקח עמו להמשך חייו משהו מתכונותיו ומגבורתו של ולדי-דניאל. תהיה זו נחמה קטנה תהיה זו דרכנו לשמור על זכרו של ולדי-דניאל הגיבור חי עמנו כאן בעיר בית שמש. אני מצדיעה לך בשם כל תושבי העיר בית שמש על גבורתך העילאית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר