צפו בדברים

גנץ: "אנו פועלים בעוצמות שארגוני הטרור לא הכירו בעבר"

שר הביטחון בני גנץ נאם בעצרת הצדעה של פיקוד הדרום ללוחמי תש"ח והתייחס לאתגרים הביטחוניים של מדינת ישראל בדגש על גל הטרור הנוכחי שמכה בישראל (ביטחון)

(צילום: אלעד מלכה)

שר הביטחון בני גנץ נאם היום (ראשון) בעצרת הצדעה ללוחמי תש"ח של פיקוד הדרום בהשתתפות מפקד הפיקוד אלוף אליעזר טולדנו, ראשי רשויות, ונציגים מארגוני ההצלה והביטחון בגזרה. בעצרת חולקו תשורות ל-60 לוחמי תש"ח ואלמנותיהם.

שר הביטחון סיפר בראשית דבריו, כי רק לאחרונה גילה, שאביו השתתף בקרב על בארות יצחק הישנה, קרב שבו, למרות החיסרון הכמותי והיעדר הניסיון, הצליחו הלוחמים בחסדי שמים להדוף את המתקפה המצרית. גנץ ציין, כי "לוחמי תש"ח הגשימו במעשיהם את הציונות והפכו אותנו מעם נרדף למדינה העוצמתית והמשגשגת שאנו כיום".

בהתייחס לאתגרים הביטחוניים בעת הזו אמר שר הביטחון: "אנחנו פועלים בעוצמה צבאית התקפית והגנתית, פועלים באופן ממוקד בכדי לגדוע את הטרור, בכל מקום, בכל שעה, ומול כל מי שמחולל אותו. ואנו פועלים בעוצמות שארגוני הטרור לא הכירו בעבר, עוצמות שילכו ויגברו בכל פעם שינסו אותנו, מול כל מי שיעשה זאת. חשוב להדגיש, לא תושבי עזה ואיו"ש, לא אזרחי לבנון, סוריה או איראן הם אויבים שלנו. האויבים שלהם הם ארגוני הטרור ומשטרי הטרור שפוגעים קודם כל בהם".

עוד אמר שר הביטחון, כי "מערכת הביטחון לקחה על עצמה להיות חלק מפיתוח הדרום בשל אותה רוח שמנחה אותנו בשדה הקרב. אנו משתתפים במאבק בפשיעה במרחב, משפיעים על החינוך ושומרים על הביטחון והשקט, לצד הורדת עוד ועוד בסיסיים ותשתיות לאומיות לנגב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר