העוול וההשפלות

רצח כדורי: הבן שנחשד לשווא מתאר את הסבל

ניתאי וברכה כדורי, שנחשדו לשווא ברצח בני הזוג כדורי וישבו במעצר ונחקרו, גוללו את ההשפלות, הכאב והסבל. "הילדים שאלו מי עשה את זה" • המשטרה: "משתתפים בצער" (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן משפחת כדורי שנחשד ברצח ועורך דינו, בתום דיון בשנת 2019 (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חלק מבני משפחת כדורי, שהוריהם תמר ויהודה הי"ד נרצחו באכזריות בידי פעיל דאע"ש, כפי שהתברר בשבועות האחרונים בתום חקירה ופיענוח משפחתי, הואשמו בתקופה הראשונה שלאחר הרצח בהרג הוריהם. הבן ניתאי אף ישב במעצר 17 ימים בחשד שרצח את הוריו.

בראיון לחדשות 12, שפורסם אמש במהדורה המרכזית, גוללו בני המשפחה את מה שעבר עליהם. "אתה בתוך הכלא", תיאר הבן ניתאי. "מי שלא היה שם לא יכול להבין במה מדובר. זה לצעוק, לצעוק בקול גדול ואף אחד לא שומע".

ברכה כדורי, רעייתו של ניתאי, שנחקרה גם היא במשטרה, סיפרה לחדשות 12: "התחושה הכי חזקה זה שנעשה ממש חוסר צדק. יה קשה לחשוב על הילדים שפתאום נעלמנו להם, גם אבא וגם אימא".

עוד סיפרה לחדשות 12: "הייתי עם תינוק קטן שהוא היה רק יונק. בכל מהלך החקירות, אפילו כשלקחו אותנו התחננתי אליהם בדמעות שהילד רעב, שאני צריכה להניק אותו. אמרו לי: 'הינה, תניקי אותו'. אמרתי להם: 'אני אישה דתייה, אני לא אניק אותו ככה'. הוא צרח צרחות והם לא נתנו לי להאכיל אותו".

עוד תיאר הבעל ניתאי: "מהרגע הראשון השפילו אותנו שם. אמרתי שזה לא נכון. זה לא הסיפור, זה לא הסיפור. הם רק רצו הודאה בכוח, זה היה... לא היה פה שום דבר אחר".

האישה ברכה הוסיפה בין היתר בדמעות כי החקירה והחשד בהם ליווה אותם תקופה ארוכה גם בהתמודדות מול הילדים. "במשך שלוש שנים כשהילדים חוזרים מבתי הספר ואומרים בדמעות 'אימא, אבא... אבא עשה את זה?' צריך להגיד אמת מול השקר".

תגובת משטרת ישראל: "אנו משתתפים בצער בני המשפחה על אובדנם. במשך השנים התנהלה חקירה מורכבת שכללה מגוון עצום של פעולות חקירה, במהלכה הפכו החוקרים כל אבן ובדקו כל חשד וכיוון חקירה. כלל מהלכי החקירה בוצעו כדין, כפוף לִכלַל האישורים הרלוונטיים ובהתאם לחוק ולנהלים. בזכות חקירה זו פוענחו מעשי הרצח, והמחבל הועמד לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר