פרק תהילים לכל חלל

מתפללים וזוכרים • גולשי "כיכר השבת" למען הנופלים הי"ד

ישראל זוכרת את 24,068 חללי מערכות ישראל ו-4,216 האזרחים שנספו בפעולות איבה • אנחנו, בני הציבור החרדי, כואבים יחד אך זוכרים בדרכנו ובתפילתנו • כנסו וקראו פרק תהילים - לכל חלל (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באייר תשפ"ב | 03.05.22
בית העלמין הצבאי בהר הרצל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מתפללים וזוכרים: החל מהערב (שלישי) יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, מדינת ישראל זוכרת את 24,068 הלוחמים שנפלו במערכות ישראל ו-4,216 האזרחים שנספו בפעולות איבה.

>> הכנסו עכשיו וקחו על עצמכם
ספר תהילים או אפילו פרק אחד - לזכרו של אחד הנופלים
<<

כולנו רוצים לעשות משהו, אמיתי ויהודי, לזכרם של הנופלים הי"ד. אנחנו, בני הציבור החרדי, כואבים יחד, אך זוכרים בדרך שלנו ומצטרפים לאבל המשותף, בדרכנו, בתפילתנו.

גולשי 'כיכר השבת', מתגייסים ביום זה - בתמיכת וברכת גדולי הרבנים, לומר פרקי תהילים, המוקדשים כל פרק ופרק - לעילוי נשמתם של הקדושים, חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הי"ד, פרק לכל חלל או נופל, עם שמם ותמונתם.

אנחנו, השותפים לאבל - בדרך ובאמונה שלנו, פונים לכל אחד ואחת מכם, אזרחי ישראל: הצטרפו אלינו. קחו פרק, שניים, או יותר - למענם של הנופלים, לזכרם ולעילוי נשמתם.

השנה, גולשים רבים נענים לאתגר ומקבלים על עצמם לקרוא ספר אחד - מתוך חמשת הספרים מהם מורכב ספר התהילים, לעילוי נשמתם של הנופלים. היעד: ספר אחד לכל חלל.

>> הכנסו עכשיו וקחו על עצמכם
ספר תהילים או אפילו פרק אחד - לזכרו של אחד הנופלים
<<

מיזם "מתפללים וזוכרים" של אתר 'כיכר השבת' יצא לדרך במהלך משבר הקורונה, בשיאו של הפילוג החריף בחברה הישראלית, כאשר הציבור החרדי הפך למרמס בביקורת קשה שהוטחה בו - שלא בצדק, יחד עם הביקורת הקבועה על "החרדים שלא עומדים בצפירה", מנהג שנתפס בעינינו כמנהג של גוים.

המיזם, שנועד לקרב לבבות ולאחד בין כל פלגי החברה הישראלית - מאפשר לכלל המגזרים להתאחד ולזכור את חללי מערכות ישראל בדרכנו היהודית - דרך קריאת פרקי תהילים.

"מתפללים וזוכרים" זכה להצלחה חסרת תקדים, קיבל את ברכתם של גדולי הרבנים וזכה לשיתוף פעולה מצדם של שרים, חברי כנסת, אנשי עסקים ואנשי תרבות חרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר